آفتاب
بازیگر نمایش «هتل‌ها» به مهر گفت:

اولویتم تئاتر است/ سینما سخت است زیرا دائما کات می‌دهند

اولویتم تئاتر است/ سینما سخت است زیرا دائما کات می‌دهند

ستایش محمودی بازیگر کودک نمایش «هتلی ها» درباره تجربه بازی در یک اثر نمایشی و اینکه فعلا ترجیح می دهد به جای سینما در تئاتر حضور داشته باشد، سخن گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، ستایش محمودی که پیش از این تجربه بازی در مقابل دوربین خسرو معصومی و علیرضا امینی را داشته است این شب‌ها در نمایش «هتلی‌ها» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ نقش آفرینی می کند.

نمایش «هتلی ها» با بازی حمیدرضا آذرنگ، نسیم ادبی، سام کبودوند، بهاره کیان افشار، آیه کیان پور، ستایش محمودی و آناهیتا همتی تا ۱۷ آذر در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود.

ستایش محمودی که در کلاس ششم تحصیل می‌کند، تابستان امسال برای بازی در فیلم «بلوک ۹ خروجی ۲» در بخش رقابتی اصلی چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کامیرای ایتالیا جایزه بهترین بازیگر خردسال را از آن خودش کرد.

به بهانه بازی در نمایش «هتلی ها» با این بازیگر کودک گفتگویی انجام دادیم که می خوانید:

*قبل از بازی در نمایش «هتلی ها» هم تجربه کار نمایشی داشتی؟

- خیر. این اولین تجربه کار تئاترم است ولی قبل‌تر تجربه بازی در فیلم‌های سینمایی را داشتم و در فیلم «خرس» خسرو معصومی و فیلم «بلوک ۹ خروجی ۲» علیرضا امینی بازی کرده بودم.

یکی از دوستان خانوادگی‌مان گریمور سینما است و به من اطلاع داد که برای بازی در فیلم «خرس» تست بازی بدهم، من هم رفتم و تست دادم و خوشبختانه آقای معصومی برای بازی در نقش دختر خانم مریلا زارعی قبولم کرد.

*چه شد که به سمت تئاتر آمدی؟

- من با آقای آذرنگ در فیلم «بلوک ۹ خروجی ۲» کار می‌کردم. به من گفتند که در حال آماده شدن برای اجرای یک نمایش هستند و دوست دارند من هم در کار حضور داشته باشم. نمایشنامه را خواندم و خوشم آمد و قبول کردم.

*سی شب اجرای مداوم روی تحصیلت تاثیر منفی نمی‌گذارد؟

- نه اصلا. من صبح‌ها به مدرسه می‌روم و تا زمان اجرا درس‌هایم را می‌خوانم. عصرها به ایرانشهر می‌آیم و در نمایش بازی می کنم.

*با نقشت در این نمایش همذات پنداری می کنی؟

- اوایل تمرین ها خیلی با نقش آشنا نبودم و درکش نمی‌کردم چون آن زمان را ندیده‌ام و فضایش را حس نکرده‌ام ولی با کمک آقای آذرنگ و خانم ساناز بیان کم‌کم با نقش ارتباط برقرار کردم.

حدود دو سه هفته‌ای طول کشید تا دیالوگ‌هایم را کامل حفظ کنم. چون مدام کم و زیاد می‌شد و تغییر می‌کرد ولی در نهایت برای اجرا کاملا آماده بودم.

*علاقه مند هستی بازی در تئاتر و سینما را ادامه بدهی؟

- بله حتما. برای بازی در دو کار سینمایی پیشنهاد داشتم ولی به دلیل بازی در نمایش «هتلی‌ها» قبول نکردم.

*در حال حاضر اولویتت تئاتر است یا سینما؟

- تئاتر. چون در سینما مدام کات می‌دهند و می‌گویند از اول. آدم خسته می‌شود. ولی در تئاتر زندگی جریان دارد.

*برایت سخت نیست هر شب یک ساعت و نیم یک نقش را برای مخاطبان به صورت زنده اجرا کنید؟

- حضور در این نمایش آنقدر به من انرژی می دهد که اصلا اذیت نمی‌شوم. همه بازیگرها و عوامل به من کمک می‌کنند تا نقشم را به درستی ایفا کنم. در آینده هم اگر متن خوبی پیشنهاد شود حتما قبول می‌کنم.

*بازخورد مخاطبان، خانواده و دوستانت که کار را دیده‌اند چطور بوده است؟

- خیلی کار را دوست داشتند و تشویقم می‌کنند که حتما بازیگری را ادامه بدهم.

کد N1037316

وبگردی