آفتاب

پیرموذن: لایحه شفاف سازی منابع مالی نامزدهای انتخاباتی بساط وکلای خودفروخته را جمع می کند

پیرموذن: لایحه شفاف سازی منابع مالی نامزدهای انتخاباتی بساط وکلای خودفروخته را جمع می کند

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: پیرموذن: مردم بزرگ و باوفای ایران، بر باور خویش به راستی گفتار و درستی کردار ما نمایندگان ملت درمجلس، پای فشردند، اینک نوبت ماست، با تسریع در تصویب لایحه شفاف سازی منابع مالی نامزدهای انتخاباتی، به پیمانی که با آنان بسته ایم در عمل وفاداری کنیم .

کمال الدین پیرموذن در گفت و گو با خبرآنلاین درباره لایحه شفاف سازي منابع مالي نامزدهاي انتخاباتي اظهار کرد: تاخير در طرح اين لايحه درمجلس وخداي نكرده عدم تصويب آن، بي ترديد مجلس را درموضع اتهام قرار مي دهد و باورسوزي ها، لطمات فراواني به اعتماد و سرمايه ارزشمند اجتماعي وارد مي كند.
وی خاطرنشان کرد: با تصويب اين لايحه، بساط حضور و بروز پولهاي كثيف، درامورات كشورجمع شده وعرصه هاي خدمتي كشور از سودجويان ظاهربين ومسولان دنياطلب و وكلاي خودفروخته و اعضاي شوراهاي وامدار پاك گشته و زمينه براي فعاليت سالم رياست جمهوري، نمايندگي مجلس و عضويت در شوراهاي شهرها فراهم مي گردد.
پیرموذن افزود: همه قدرت انقلاب اسلامي در حمايت مردم از آن نهفته است و هراقدام نامشروع وغيرقانوني صاحب منصبان كه به شكاف ميان نظام و مردم بيانجامد ضربه به انقلاب اسلامي است.
45213

کد N1036566

وبگردی