آفتاب
در گفت‌وگو با ایسنا

تاکید پیرموذن بر تصویب لایحه شفاف‌سازی منابع مالی نامزدهای انتخاباتی

تاکید پیرموذن بر تصویب لایحه شفاف‌سازی منابع مالی نامزدهای انتخاباتی

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی بر تصویب لایحه شفاف‌سازی منابع مالی نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: مردم بزرگ و باوفای ایران، برباور خویش به راستی گفتار و درستی کردار ما نمایندگان ملت در مجلس پای فشردند و اینک نوبت ماست که با تسریع در تصویب لایحه شفاف‌سازی منابع مالی نامزدهای انتخاباتی، به پیمانی که با آنان بسته‌ایم در عمل وفاداری کنیم.

او ادامه داد: تاخیر در طرح این لایحه در مجلس و خدای نکرده تصویب نشدن آن، بی‌تردید مجلس را در موضع اتهام قرار می‌دهد و باورسوزی‌ها، لطمات فراوانی به اعتماد و سرمایه ارزشمند اجتماعی وارد می‌کند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: با تصویب این لایحه، بساط حضور و بروز پول‌های کثیف، در امورات کشور جمع شده و عرصه‌های خدمتی کشور از سودجویان ظاهربین و مسوولان دنیاطلب و وکلای خودفروخته و اعضای شوراهای وامدار پاک گشته و زمینه برای فعالیت سالم ریاست جمهوری، نمایندگی مجلس و عضویت در شوراهای شهرها فراهم می‌شود.

پیرموذن هم‌چنین تاکید کرد: همه قدرت انقلاب اسلامی در حمایت مردم از آن نهفته است و هراقدام نامشروع و غیرقانونی صاحب منصبان که به شکاف میان نظام و مردم بیانجامد ضربه به انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

کد N1036459

وبگردی