آفتاب

بازداشت اعضای چندین شبکه تروریستی در لبنان

بازداشت اعضای چندین شبکه تروریستی در لبنان

نیروهای امنیتی لبنان در عملیاتی پیش دستانه برای مقابله با تروریست های تکفیری اعضای چند شبکه تروریستی را بازداشت کردند که قصد داشتند دست به حملاتی شبیه به حملات اخیر در ضاحیه جنوبی بیروت بزنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شیکه خبری المیادین، منابع امنیتی لبنان اعلام کردند که این عملیات نیروهای امنیتی این کشور هنوز پایان نیافته و عملیات اخیر به بازداشت اعضای فعال بیش از یک شبکه تروریستی منجر شد.

به گفته این منابع، این تروریست‌ها که چند نظامی نیز در میان آن‌ها وجود دارند، قصد داشتند عملیات‌هایی را در چندین منطقه مثل حملات اخیر به منطقه برج الراجنه در ضاحیه جنوبی بیروت انجام دهند.

این منابع تاکید کردند که عملیات نیروهای امنیتی لبنان برای بازداشت عاملان انفجارهای اخیر به انهدام این شبکه‌های تروریستی انجامید. این منابع اعلام کردند که عملیات نیروهای امنیتی در بیروت و طرابلس طی چند ساعت اخیر نتیجه اعتراف بازداشت شدگان است.

نیروهای امنیتی لبنان همچنین عملیات خود را در مناطق باب التبانه و القبه در طرابلس برای بازداشت عاملان انفجارهای اخیر بیروت ادامه دادند.

اخیرا در جریان حمله تروریست ها به منطقه برج البراجنه در ضاحیه جنوبی بیروت ده‌ها تن کشته شدند. مسئولیت این حمله را داعش برعهده گرفت.

انتهای پیام

کد N1036412

وبگردی