آفتاب

نبیل قاووق: پیروزی نهایی بر داعش نزدیک است

نبیل قاووق: پیروزی نهایی بر داعش نزدیک است

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان ضمن تاکید بر اینکه پیروزی نهایی بر داعش و دیگر گروه های تروریستی نزدیک است، گفت: ما همواره در میدان جنگ علیه تکفیری‌ها حضور خواهیم داشت و به پیروزی نهایی در میدان جنگ اطمینان داریم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری العهد، "نبیل قاووق"، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشتی در بیروت گفت: پاسخ ما به انفجارهای تروریستی این است که ما این تکفیری‌ها را در میدان جنگ شکست خواهیم داد و برای ریشه کردن کردن تمامی داعشی‌ها تلاش خواهیم کرد. پبروزی بر داعش نزدیک است.

وی افزود: ما جز با شکست دادن داعش و دیگر گروه‌های تروریستی آرام نخواهیم نشست. مادامی که خطر تروریسم تکفیری در سوریه لبنان را تهدید می‌کند ما در میدان جنگ خواهیم ماند و به پایگاه‌های تکفیری‌ها حمله خواهیم کرد و به پیروزی نهایی علیه آن‌ها اطمینان داریم.

وی گفت: این ها ما را نمی شناسند و گمان می کنند که با انجام انفجارهایی در منطقه برج البراجنه می‌توانند مردم ما را بترسانند یا تصمیم مقاومت را تغییر بدهند اما شجاعت و جسارت ما را دیدند. اگر داعش می‌خواهد با این انفجارها مردم ما را بترساند باید بگوییم که طرح‌های داعشی‌ها شکست خورده است. اگر می خواهد موضع ما را تغییر دهد باید بگوییم که جز ناامیدی چیزی به دست نیاورده است چراکه مقاومت قوی تر از این است که با این انفجارها اراده‌اش در هم بشکند.

اخیرا در پی حمله تروریستی به منطقه برج البراجنه در بیروت ده‌ها شهروند بی گناه کشته شدند. مسئولیت این حمله را داعش برعهده گرفته بود.

انتهای پیام

کد N1036393

وبگردی