آفتاب
سیداحمد خاتمی:

ترور در فرانسه حاصل بذری است که خودشان نشاندند

ترور در فرانسه حاصل بذری است که خودشان نشاندند

خطیب نماز جمعه این هفته تهران ضمن محکومیت ترورهای انجام شده در کشور فرانسه معتقد است این ترور حاصل بذری است که خودشان نشاندند و کسی که باد بکارد طوفان درو می‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران اظهار کرد: ما به شدت جنایات انجام شده در فرانسه را محکوم می‌کنیم، ما هرگونه آد‌م‌کشی در قالب ترور را محکوم می‌کنیم چرا که با دین ما میانه‌ای ندارد.

وی ادامه داد: در حادثه کربلا در مرحله اول ما سفر جناب مسلم بن عقیل به کوفه را داشتیم و او به راحتی می‌توانست یزید را با رمز آب آوردن ترور کند که یکی از دلایل اینکه این کار انجام نشد این است که پیامبر (ص) فرموده‌اند کسی که مومن است تروریست نمی‌شود.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران خاطرنشان کرد: پس ترور در همه جا محکوم است و جانیان داعش در ذهن هر وجدان انسانی محکوم هستند. در عین حال باید بدانیم داعش و نیروهای تکفیری برای مبارزه با اسلام تولید شدند و آغاز و تولد این مولودهای شوم هنگام بیداری اسلامی بود که گویا کاری جز تخریب اسلام ندارند. آن‌ها حتی یک کلمه ضد رژیم صهیونیستی نگفتند بماند که بیمارانشان را صهیونیست‌ها درمان می‌کند.

خاتمی یادآور شد: نتانیاهو رسما گفت که داعش به ما خدمت کرد که مسلمانان را به جان هم انداخت البته سران این گروه این طور هستند و بدنه‌شان مانند نیروهایی که در کربلا مقابل امام حسین (ع) ایستادند شستشوی مغزی شدند.

وی افزود: همانطور که جنایات داعشی‌ها و تکفیری‌ها محکوم است جنایات برخورد با مسلمانان نیز محکوم است، آتش زدن مساجد مسلمانان نیز محکوم است و هر دوی این‌ها در یک سبد ریخته می‌شود که آن سبد، سبد استکبار جهانی و آمریکاست و تروری که در فرانسه انجام شد بذری است که خودشان نشاندند و کسی که باد بکارد طوفان درو می‌کند.

ادامه دارد...

کد N1036213

وبگردی