آفتاب

برگزاری نشست مشترک ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری و معین دفاتر استان‌ها

برگزاری نشست مشترک ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری و معین دفاتر استان‌ها

سومین نشست سراسری ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری با حضور اعضای معین دفاتر استان‌های سراسر کشور در دفتر جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در ابتدای این جلسه محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد انتخاباتی این جبهه اظهار کرد: قرار است در این جلسات بصورت کارگاهی وضعیت استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: متاسفانه عده‌ای در برخی حوزه‌ها پیرامون مساله کاندیداها موجب تکثر آراء می‌شوند و کاندیداها را مجاب می‌کنند که رای بالاتر دارند. در حالیکه ممکن است اطلاعات جمع‌آوری شده از حوزه‌های انتخابیه و نظرسنجی‌ها، چیزی غیر از این را نشان دهد.

در ادامه جلسه محمدنبی حبیبی مسئول کمیته امور استان‌های ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری طی سخنانی گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌خواهد از ظرفیت خود برای همگرایی اصولگرایان استفاده کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی هدف جبهه پیروان را ائتلاف اصولگرایان خواند و به تلاش‌های انجام شده در این زمینه تاکید کرد.

لاله افتخاری مسئول کمیته بانوان ستاد انتخابات جبهه پیروان نیز در این جلسه گزارشی از اهداف و عملکردهای کمیته بانوان ستاد ارائه داد و به استفاده از ظرفیت تشکیلاتی بانوان اصولگرا در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

محسن کوهکن رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز به فعالیت‌های هریک از کمیته‌های ستاد و به تفاوت‌های تبلیغات در این دوره در مقایسه با دوره‌های قبلی انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی به استفاده حداکثری از فضای مجازی و مزایای آن در این دوره انتخابات از سوی جناح‌های مختلف سیاسی اشاره کرد و افزود: جریان رقیب بدنبال ایجاد تکثر در اصولگرایان است که لازم است متولیان امر انتخابات در جریان اصولگرایی مراقب این موضوع باشند و در اقدامی متقابل استراتژی وحدت حداکثری را در پیش بگیرند.

اسدالله بادامچیان مسئول کمیته سیاسی ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز بر همکاری معین استان‌ها با مسئولین این جبهه در استان‌ها تاکید کرد.

وی همچنین به سیاست‌های کلان انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری اشاره کرد و افزود: حرکت بر خط اصیل امام(ره) و انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه از سیاست‌های اصلی این جبهه در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بر نقش بانوان در مجلس شورای اسلامی و کمک به این قشر در بدست آوردن کرسی‌های مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه کارگروه‌های بررسی وضعیت حوزه‌های انتخابیه با حضور معین استان‌ها و اعضای ستاد برگزار شد.

انتهای پیام

کد N1036193

وبگردی