آفتاب

سرلشکرجعفری:تلاش دشمن برای ناامن کردن ایران با اشراف نیروهای امنیتی و اطلاعاتی خنثی شده است

سرلشکرجعفری:تلاش دشمن برای ناامن کردن ایران با اشراف نیروهای امنیتی و اطلاعاتی خنثی شده است

تسنیم نوشت:فرمانده کل سپاه گفت: تمام تلاش‌های دشمن برای ناامن کردن ایران با اقتدار و اشراف نیروهای امنیتی و اطلاعاتی خنثی شده است.

سرلشکر عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در رزمایش بزرگ الی‌بیت‌المقدس  با بیان اینکه بسیج کارکردها و عملکردهای معجزه‌آسایی داشته که با اقتدار، چشم همگان را به خود دوخته است تصریح کرد: کشورهای دنیا امروز حسرت داشتن نیروی بسیج که با ایمان و انگیزه مقتدرانه در صحنه است را می‌خورند.

فرمانده کل سپاه به کارکردهای مختلف بسیج اشاره و به کارکرد امنیتی، دفاعی آن تاکید کرد و گفت: بسیج در جنگ نرم سیاسی، فرهنگی و در کمک به رفع آسیب‌های اجتماعی کارکردهای مهمی انجام داده است که البته کارکرد دفاعی و امنیتی بسیج در پاسخ به تهدیدات عملکردی معجزه‌آسا بوده است.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز شاهد تشکیل 500 گردان بسیجی در گردانهای امام حسین و 1500 گردان بیت‌المقدس در کشور هستیم که گردانهای بیت‌المقدس در لایه‌های حمایتی اول و دوم قرار دارند و همه اینها برای دفاع از انقلاب اسلامی آمادگی دارند که امیدواریم این آمادگی همواره حفظ شود.

وی حضور همه جانبه و هوشیارانه بسیج در صحنه را عامل اصلی اقتدار و امنیت پایدار در کشور دانست و به دستاوردهای این حضور اشاره کرد و گفت: اتحاد و هماهنگی نیروهای مدافع انقلاب اسلامی در سوریه، عراق، لبنان، یمن و دیگر کشورها دستاورد حضور بسیج در صحنه است و ما می‌ دانیم که از دشمنی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هیچ چیزی کم نشده است.

فرمانده کل سپاه به حوادث پاریس اشاره کر دوگفت: در حادثه پاریس و ناامنی‌های اروپا ما شاهدیم که تهدیدات علیه ایران فراتر هم رفته است و مطمئنیم که هدف اصلی آنها ایران و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمنان برای ناامن‌کردن ایران تلاش‌های زیادی کردند اما اشراف اطلاعاتی و امنیتی ما توطئه‌های آنها را خنثی کرده است. آنها می‌دانند که دیگر نمی‌توانند باجمهوری اسلامی با زبان زور سخن بگویند چرا که جمهوری اسلامی به یک قدرت برتر منطقه تبدیل شده است.

214

کد N1036038

وبگردی