آفتاب
در سایه تحریم‌های اروپا؛

انتقال کارخانه‌های اسرائیلی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری

انتقال کارخانه‌های اسرائیلی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری

برخی شرکت‌های صهیونیستی فعال در شهرک‌های صهیونیست‌نشین خارج از کمربند سبز امنیتی، از ترس تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه کالاهای تولیدی این شهرک‌ها اقدام به انتقال کارخانه‌های خود از آنجا به داخل فلسطین اشغالی کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، از جمله این شرکت‌ها می توان به "سودا استریم"، شرکت "برکان"، شرکت "بیگل _ بیگل" و "مولتیلوک" اشاره کرد.

به گزارش اتحادیه پیشه وران رژیم صهیونیستی، نزدیک به 600 کارخانه صهیونیستی در کرانه باختری فعالیت می‌کنند که در میان آنها برخی شرکت‌ها هم که صادرات گسترده‌ای به اروپا دارند، دیده می‌شوند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که شهرک‌های صهیونیست نشین سالیانه 300 الی 400 میلیون دلار کالا به اتحادیه اروپا صادر می‌کنند و این رقم بخشی از صادرات 15 میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی به اروپا است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محصولات اکثر این شرکت که تولیدات خود را به اروپا صادر می‌کنند، صنایع یدکی و محصولات صنعتی است که در سوپر مارکت‌ها و مغازه‌ها توزیع نمی‌شوند.

در میان شرکت هایی که نامشان در لیست تحریم ها قرار گرفته است می توان به شرکت "أهباه" (عشق) اشاره کرد که در زمینه تولید محصولات آرایشی از املاح و آب "بحر المیت" فعالیت می‌کند و کارخانه‌های آن در شهرک "متسویه شالیم" در خارج از کمربند سبز امنیتی قرار گرفته است.

انتهای پیام

کد N1035435

وبگردی