آفتاب
یازدهمین جلسه دادگاه بابک زنجانی؛

بابک زنجانی: ۴۹ هزار میلیارد تومان در حساب دارم

بابک زنجانی: ۴۹ هزار میلیارد تومان در حساب دارم

بابک زنجانی گفت: گفته بودم ۲۲ میلیارد یورو در حسابم دارم و از حسابم ۱۰ میلیارد یورو کم شده و در حال حاضر ۱۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون یورو معادل ۴۹ هزار میلیارد تومان در حسابم دارم.

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین جلسه محاکمه بابک زنجانی ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی و با حضور متهمان، وکلای مدافع و نمایندگان حقوقی شاکیان پرونده آغاز شد.

بابک زنجانی در ابتدای جلسه در جایگاه متهمان قرار گرفت و با قرائت صفحه ۹۸ دفاعیات خود گفت: سال ۱۳۸۵ هواپیمایی قشم را خریداری کردم و از سال ۸۶ خرید هواپیماهایم آغاز شد برای همین ۱۰۰ میلیون دلار به آقای ش دادم. آن زمان ۱۰ شرکت داشتم اما حواله های پولی بسیار سخت جابجا می شد و من روزانه ۳۰۰ حواله به سراسر دنیا می زدم.

وی افزود: تا روزی که تحریم نشده بودم کار انجام می دادم.

بعد از این اظهارات، نجفی نماینده دادستان گفت: مبلغی از ۸ هزار میلیارد و ۲۷۰ میلیون یورو که از شرکت یوروسف دریافت کرده اید در حال حاضر نزد خود دارید؟ که بابک زنجانی گفت: من از "ر . ب" (مالک یوروسف) یک یورو هم نگرفته ام و این مبلغ را از محل فارکس بانک HSBC به خاطر انجام کار فارکس دریافت کرده ام. البته گفته بودم ۲۲ میلیارد یورو در حسابم دارم و از حسابم ۱۰ میلیارد یورو کم شده و در حال حاضر ۱۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون یورو در حسابم دارم.

خبر در حال تکمیل است ....

کد N1034128

وبگردی