آفتاب
مهر علیزاده:

انتخاب عارف برای ریاست شورای عالی پالسی مثبت از رهبر اصلاحات است

انتخاب عارف برای ریاست شورای عالی پالسی مثبت از رهبر اصلاحات است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: انتخاب عارف به عنوان ریاست شورای عالی اصلاح طلبان پالسی مثبت از سوی رهبر اصلاحات درباره‌ی سرلیستی او است.

محسن مهر علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با تاکید بر اینکه صحبت کردن درباره‌ی سرلیستی اصلاح طلبان در شرایط فعلی اصلا به صلاح این جریان نیست، اظهار کرد:‌ یکی از وظایف شورای عالی اصلاح طلبان که هفته گذشته و به ریاست دکتر عارف برگزار شد، طراحی ساختار جریان اصلاح طلبی و انتخاب گزینه‌ی مناسب برای انتخابات پیش رو و انجام رایزنی‌های مربوطه است.

وی با بیان اینکه باید صبر کنیم تا شورای عالی رایزنی‌ها طراحی‌های مورد نظر خود را انجام دهد تا به لیست انتخاباتی برسیم، خاطر نشان کرد:‌عارف انصافا دارای شخصیتی برازنده و مناسب برای قرار گرفتن در سر لیست اصلاح طلبان است اما در شرایط فعلی صحبت کردن در این باره موضوعیتی ندارد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در عین حال گفت: شاید اینکه دکتر عارف از سوی اصلاح طلبان به عنوان رئیس شورای عالی اصلاح طلبان انتخاب شده است پالسی مثبت از طرف رهبری اصلاحات درباره‌ی سرلیستی او در انتخابات پیش رو باشد.

مهر علیزاده همچنین درباره‌ی احتمال استعفای برخی از اعضای اصلاح طلب شورای شهر تهران جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چنانچه فردی از اعضای اصلاح طلب شورای شهر بخواهد این اقدام را انجام دهد، بر خلاف توافقی کیه این اعضا در ابتدای دوره‌ی فعلی شورای شهر مبنی بر عدم استعفا برای مجلس با یکدیگر داشته‌اند، رفتار کرده است.

معاون رئیس دولت اصلاحات در پایان در مورد احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: تا دو هفته‌ی دیگر برای آمدن تصمیم گیری می‌کنم.

انتهای پیام

کد N1033863

وبگردی