آفتاب
فرماندار خبر داد:

احتمال برگزاری سه انتخابات در شهرستان مرند

احتمال برگزاری سه انتخابات در شهرستان مرند

فرماندار مرند از احتمال برگزاری سه انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، تقی کرمی در دومین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان گفت: یکی از حساس‌ترین و مهمترین موضوعات در سال جاری ، انتخابات است که همه دستگاه‌های اداری شهرستان موظف به همکاری در اجرای بهتر آن هستند.

وی با اشاره به آمادگی ادارات مخابرات، آموزش و پرورش و ثبت احوال تاکید کرد: کلیه ادارات وظیفه دارند مشکلات موجود را برطرف کنند؛ چراکه در زمان برگزاری انتخابات هیچ عذری قابل قبول نیست.

وی با تاکید بر رفع موانع موجود افزود: کلیه دستگاه‌های اداری و دخیل در امر انتخابات، کلیه تجهیزات و امکانات خود را برای برگزاری انتخابات آماده کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مرند گفت: برگزاری انتخابات بدون حاشیه و بدون دغدغه و صیانت از آرا مردم از اهداف فرمانداری می‌باشد و وظیفه داریم با تمام توان و امکانات شهرستانی در خلق حماسه‌ای دیگر شرکت کنیم.

وی با بیان این‌که‌ «احتمال برگزاری سه انتخابات در شهرستان وجود دارد» تصریح کرد: علاوه بر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری احتمال برگزاری انتخابات شورای شهر کشکسرای هم وجود دارد که منتظر نظر مراجع رده بالا هستیم که به محض دریافت جواب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نباید به یک فرد یا کاندیدای خاصی گرایش داشته باشیم و دقت در برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم باید سر لوحه کاری تمام عواملین درگیر در انتخابات قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N1033829

وبگردی