آفتاب

درخواست یک شهروند برای نصب چراغ روشنایی در یک خیابان و پاسخ شهرداری منطقه ۱۴ تهران

درخواست یک شهروند برای نصب چراغ روشنایی در یک خیابان و پاسخ شهرداری منطقه ۱۴ تهران

یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم از شهرداری منطقه ۱۴ درخواست کرده تا روشنایی معبری در شرق تهران تامین شود. شهرداری منطقه هم جوابی برای این درخواست ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق قانون، تامین روشنایی معابر شهری با شهرداری است. یکی از تقاضاهای شهروندان، تامین روشنایی معابر در شب است که در سرویس مشکلات مردم هم بعضا از این درخواستها مشاهده می شود.

یکی از کاربران این سرویس که خود را علی معرفی کرده درباره مشکلات عدم روشنایی معبر محل زندگی خود نوشته:
حدود یکسال پیش بود که شهرداری اومد وسط خیابان 30 متری قیام واقع در بزرگراه محلاتی جنب خیابان نبرد؛ یک بلوار کشید و عملا محله رو خراب کرد.هر چه اعتراض کردیم فایده ای نداشت و بالاخره این کار رو کردن و باعث آزار مردم محله شدن.حالا این مهم نیست.الان میگیم آقا جا حالا که بلوارش کردی و دسترسی های کوچه های شرقی و غربی رو از بین بردی؛ حداقل 4 تا دکل چراغ برق وسطس بلوار بزار یکم روشن بشه ولی هیچ کس اهمیت نمیده.از شهرداری منطقه 14 که از طرفی در فضای سبز سابقه خوبی داره و از طرفی در ارائه طرح های تخریبی باقت شهری و خیابان ها رکورد شکن هست تقاضا داریم 4 تا چراغ نصب کنن

این تقاضا را به شهرداری منطقه ۱۴ منعکس کردیم که جواب این نهاد عینا منتشر می شود:


پاسخ شهرداری منطقه ۱۴


با سلام واحترام
عطف به موضوع درخواست شهروند محترم در خصوص روشنایی بلوار قیام اعلام می دارد، این خیابان از دو طرف دارای چراغ بوده و با توجه به عرض کم خیابان نیازمند نصب چراغ در رفیوژ میانی نمی باشد.

 

۴۵۲۳۱

 

کد N1033661

وبگردی