آفتاب

هاشمی رفسنجانی: اشتغال زایی وظیفه دینی، ملی و حکومتی همه مسؤولان است

هاشمی رفسنجانی: اشتغال زایی وظیفه دینی، ملی و حکومتی همه مسؤولان است

ایرنا نوشت: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام اشتغال زایی را وظیفه دینی، ملی و حتی حکومتی همه مسؤولان در تمامی سطوح دانست و گفت: رونق اشتغال، علاوه بر حفظ شأن و جایگاه خانواده ها، باعث تحول در اقتصاد می شود.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار استاندار همدان و معاونان وی بر اشتغال زایی تاکید کرد و افزود: باید از اقیانوس مردمی در این راه استفاده کرد که بخش خصوصی کشور اگر مقدمات فراهم باشد و مزاحمت ها نباشد، آماده است که به میدان بیاید.
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به سوابق آشنایی خویش از استان همدان، بر ظرفیت های تاریخی، جغرافیایی و نیروی انسانی این استان تأکید کرد.
هاشمی رفسنجانی ادامه داد: همجواری و دسترسی آسان 9 استان کشور به همدان، به همراه سوابق تاریخی قبل اسلام و نقش هگمتانه در سال های پس از اسلام، می تواند همدان را مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و حتی خارجی کند.
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری طرح های دوران سازندگی برای استان همدان، مشخصاً به سدّگری در نهاوند اشاره کرد و افزود: زمین های مساعد همدان، یکی از بهترین مناطق کشور برای تقویت کشاورزی است و اگر به طرح های آب و آبیاری در دوره های بعدی توجه می شد، امروزه همدان قطب کشاورزی، مخصوصاً برای بعضی از محصولات خاص می شد.

17213

کد N1033163

وبگردی