آفتاب
سردار دهقان در جمع خبرنگاران:

نتایج حضور شهید همدانی در سوریه کاملا مشهود است

نتایج حضور شهید همدانی در سوریه کاملا مشهود است

وزیر دفاع گفت: امروز ما هر چه بیشتر در موضوع مبارزه با داعش و تکفیری ها در سوریه پیش می رویم نتایج حضور سردار شهید همدانی را در قالب پیروزی های رزمندگان می بینیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین دهقان وزیر دفاع در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت سرار شهید حسین همدانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سردار شهید همدانی یکی از فرماندهان شجاع و همواره حاضر در صحنه برای دفاع از حریم اسلام بود.

وزیر دفاع افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در آغازین روزهای شکل گیری سپاه پاسداران، سردار همدانی در کردستان برای مبارزه با جریانات ضد انقلاب حضور داشت و در تمامی عملیات های مهم دفاع مقدس بدون استثنا از مسئولین موثر بود.

وی تاکید کرد: بعد از جنگ تحمیلی، شهید همدانی در لشگر 27 محمد رسول الله مسئولیت داشت و سپس در سالهای اخیر به عنوان مدافع حرم در کشور سوریه بود و بیشترین نقش را در شکل گیری و ساماندهی جبهه مقاومت برای مبارزه با داعش و تکفیری های صهیونیست انجام داد.

وزیر دفاع تصریح کرد: امروز ما هر چه بیشتر جلو می رویم نتایج حضور سردار شهید همدانی را در قالب پیروزی هایی که رزمندگان بدست می آورند، می بینیم و انشا الله نابودی کامل جریان تکفیری را شاهد باشیم.

 

کد N1033146

وبگردی