آفتاب

میثاق انتخاباتی اصولگرایان به روایت فاطمه آلیا

میثاق انتخاباتی اصولگرایان به روایت فاطمه آلیا

یک عضو شورای مرکزی جبهه پایداری مجلس گفت که اصولگرایان در راستای رسیدن به وحدت و بر اساس اسنادی که به امضا رسانده اند با یکدیگر میثاق بستند که تنها افراد منتسب به تشکل و حزب‌شان در لیست‌های انتخاباتی‌شان نباشد بلکه این لیست های انتخاباتی مطابق با شاخص‌ها و معیارها بسته شوند.

فاطمه آلیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، با اشاره به آخرین فعالیت‌های انتخاباتی اصولگرایان به ویژه جبهه پایداری گفت:‌ کارهای انتخاباتی اصولگرایان در راستای وحدت بسیار خوب پیش می‌رود.

وی با اشاره به نشست های انتخاباتی برخی احزاب و گروه های اصولگرا از جمله حزب موتلفه، حزب رهپویان و جمعیت ایثارگران گفت: این گروه‌ها جلسات مستمر انتخاباتی خود را دارند.

وی گفت:‌ البته تضمین وحدت اصولگرایان بستگی به نوع ارتباط آن‌ها با شورای فقها دارد و احزاب اصولگرا پذیرفته اند که در راس فعالیت هایشان شورای فقها قرار داشته باشد.

وی این شورای سه گانه فقها را متشکل از حضور آیت الله موحدی کرمانی، آیت الله محمد یزدی و آیت‌الله مصباح یزدی خواند و گفت: این شورا اخیرا هم جلساتی داشته است و در راستای وحدت اصولگرایان به جاهای بسیار خوبی رسیده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصولگرایان پس از رسیدن به وحدت وارد معیارها، شاخص ها و مصادیق می شوند گفت:‌ مطابق شاخص ها و معیارهایی که اصولگرایان برای خود تعریف کرده اند لیست های انتخاباتی بسته خواهد شد.

مصوبات جبهه پایداری بعد از تائید شورای فقها قابلیت اجرا دارد

این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری مجلس در ارتباط با آخرین فعالیت‌های جبهه گفت:‌ جبهه پایداری به طور فصلی با شورای فقها جلسه دارد و یکی از وجوه تمایز این جبهه با سایر تشکل ها این است که مصوباتش تا زمانی که به تائید شورای فقها نرسد معتبر نیست.

آلیا گفت: شورای مرکزی جبهه پایداری جلسات منظم و هفتگی خود را دارد و مصوبات این جلسات بعد از اینکه به تائید شورای فقها می رسد قابلیت اجرا پیدا می‌کند.

انتهای پیام

کد N1033091

وبگردی