آفتاب

خنثی شدن 5 خودروی بمب‌گذاری شده داعش در رمادی/هلاکت "وزیر اطلاع رسانی" داعش

خنثی شدن 5 خودروی بمب‌گذاری شده داعش در رمادی/هلاکت "وزیر اطلاع رسانی" داعش

دستگاه مبارزه با تروریسم وابسته به وزارت دفاع عراق اعلام کرد که حمله داعش با خودروهای بمب‌گذاری شده در شهر رمادی مرکز استان انبار را ناکام گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرلشکر سامی عارضی، فرمانده لشکر سوم در دستگاه مبارزه با تروریسم در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آناتولی گفت: یگانی از نیروهای این دستگاه حمله تروریستی داعش با پنج خودروی بمب‌گذاری شده که در تلاش بود نیروهای مستقر در منطقه "5 کیلو" در غرب رمادی را هدف قرار دهد، خنثی کرد.

عارضی گفت که نیروهای وی توانستند خودروهای بمب‌گذاری شده را منفجر کنند و عوامل انتحاری را پیش از آنکه به مرکز تجمع این نیروها برسند را با موشک‌های کورنت هدف بگیرند. این عملیات هیچ تلفات مالی یا جانی به نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم وارد نکرده است.

از سوی دیگر، ابراهیم فهداوی، رئیس کمیته امنیتی در شورای استان خالدیه در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی گفت: سلام اسماعیل نجم که منصب وزیر اطلاع رسانی در تشکیلات داعش به وی داده شده بود، در حملات ائتلاف تحت امر آمریکا در انبار کشته شد.

وی افزود: جنگنده‌های ائتلاف مقر داعش را در شهر هیت 70 کیلومتری غرب رمادی هدف قرار دادند و این حمله به هلاکت و زخمی شدن ده‌ها تن از نیروها و سرکرده‌های داعش انجامید.

انتهای پیام

کد N1032941

وبگردی