آفتاب

دولت یازدهم شناسنامه قرآنی کشور تدوین می‌کند

دولت یازدهم شناسنامه قرآنی کشور تدوین می‌کند

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طرح شناسنامه قرآنی کشور توسط معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در حال تدوین است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسین نوش‌آبادی در نشستی خبری با تاکید بر حرکت جدی و رو به رشد فرهنگی علی‌الخصوص در زمینه قرآن و عترت، افزود: المپیاد قرآنی کشور با حضور ٦٣ هزار شرکت‌کننده اقدام دیگر وزارت ارشاد است که تحت عنوان آزمون قرآن و عترت جمعه هفته گذشته ٢٢ آبان ماه برگزار شد. در این المپیاد ٣٠٠ شهرستان کشور حضور داشتند. المپیاد قرآنی با هدف گسترش و بسط فعالیت‌های قرآنی در حوزه‌های مختلف قرآن و نهج‌البلاغه برگزار شد.

سخنگوی وزارت ارشاد اعلام کرد: برگزاری و تشکیل نمایشگاه عکسی به مناسبت اربعین امام حسین(ع) از دیگر اقدامات وزارت ارشاد است. این نمایشگاه با ارائه آثار برتر عکاسانی که سال گذشته از راهپیمایی بزرگ اربعین تصویربرداری کردند، برگزار می‌شود. در این راستا از میان هزاران عکس ارسالی چهل عکس فاخر انتخاب شده که در نمایشگاه عکس اربعین در معرض دید قرار می‌گیرد.

نوش‌آبادی در پایان اعلام کرد: برگزاری آزمون قرآنی با عنوان تسنیم اقدام دیگری است که با حضور هزار و ٨٠٠ نفر از کارکنان این وزارتخانه (ارشاد) برگزار شد. این آزمون یکی از رویدادهای موفق قرآنی است که وزارت ارشاد بانی آن است.

انتهای پیام

کد N1032825

وبگردی