آفتاب

اخبار پربازدید 25 آبان خبرآنلاین را اینجا ببینید؛از نامه زنجانی به یک روزنامه تاایرانی های گوام

اخبار پربازدید 25 آبان خبرآنلاین را اینجا ببینید؛از نامه زنجانی به یک روزنامه تاایرانی های گوام

میلسپو در سال 1301 برای ریاست اداره مالیه ایران به ریال حقوقی معادل 210 هزار ریال یا 21 هزار تومان دریافت می کرد که رقمی قابل توجه با توجه به شرایط کشور بود .

میلسپو در سال 1301 برای ریاست اداره مالیه ایران به ریال حقوقی معادل 210 هزار ریال یا 21 هزار تومان دریافت می کرد که رقمی قابل توجه با توجه به شرایط کشور بود . اینجا را ببینید.

فروش تسهیلاتی خودرو در حالی متوقف شده که بخشی از ثبت‌نام‌کنندگان به‌دلیل واجدشرایط شناخته نشدن (از سوی بانک مرکزی) موفق به تکمیل ثبت‌نام خود نشده‌اند و در این شرایط سایپایی‌ها دو راه پیش‌روی آنها گذاشته‌اند. اینجا را ببینید.

سیاست

تصاویر زیر سردار سلیمانی را در حال هدایت نیروهای عملیاتی در سوریه نشان می دهند که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده اند. اینجا را ببینید.

ابراهیم فیاض مردم شناس و استاد دانشگاه تهران معتقد است که ساختار نفوذ در جمهوری اسلامی ساختاری اقتصادی- رسانه ای - دانشی است. اینجا را ببینید.

فرهنگ

 سعید جعفری، بازیگر سرشناس سینمای هند در ۸۶ سالگی در لندن در گذشت. اینجا را ببینید.

دو بازیگر ایرانی در زمان حملات تروریستی داعش در پاریس حضور داشتند. اینجا را ببینید.

جامعه

نهمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی دقایقی پیش در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد. تصاویر زیر مربوط به لحظات اولیه ورود زنجانی به دادگاه است. اینجا را ببینید.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو مرد و یک زن که با دعوت آشنایان خود به منزل، اقدام به زورگیری از آنان و تهیه فیلم غیراخلاقی به منظور اخاذی کرده بودند، خبر داد. اینجا   را ببینید.

 بین الملل

وزارت دفاع فرانسه اعلام کرد 10 جنگنده بمب افکن این کشور روز یکشنبه با 20 بمب شهر رقه پایگاه داعش در شمال سوریه را هدف قرار دادند. اینجا را ببینید.

 - رئیس جمهور فرانسه خبر حملات تروریستی پاریس را در حالی دریافت کرد که در "اِستاد دو فرانس" سرگرم تماشای مسابقه دوستانه فوتبال بین تیم ملی کشورش و تیم ملی آلمان بود. اینجا را ببینید.

 ورزش

استقبال ایرانی ها در گوام از تیم ملی باعث تعجب کروش و شاگردانش شد. اینجا را ببینید.

تیم ملی ایران در هتل هیلتون گوام مستقر شده است. این هتل در ساحل اقیانوس آرام غربی قرار دارد و یکی از زیباترین منظره های دنیا را دارد. اینجا را ببینید.

دانش

در عکس روز ناسا این بار در چشم اندازی شبانه، بارشی بر فراز دره یادبود آمریکا (مانیومنت ولی) دیده می‌شود. ولی چیزی که می بارد باران نیست، شهاب است! اینجا را ببینید. 

در حالی که همه سرگرم طرح‌های خودروهای مفهومی هستند طراحان شرکت Zetor اقدام به طراحی تراکتورهای مفهومی برای کشاورزی مدرن کرده‌اند.   اینجا را ببینید. 

فناوری اطلاعات

یک نقاش بلژیکی-انگلیسی به نام George du Maurier در سال 1879 با استفاده از ایده‌ی تلفن ادیسون، طرحی را کشید که امروزه به تماس تصویری معروف است. اینجا را ببینید. 

گوشی هوشمند اندرویدی در امریکا، ساعاتی پس از عرضه به قیمت 9.82 دلار،روی وب سایت وال مارت، به سرعت نایاب شد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

در پی عملیات تروریستی داعش در پاریس، کارتونیست های مطبوعاتی کشور به شکل ویژه ای به حمایت از مردم فرانسه و اعلام انزجار از عملیات داعش پرداختند. اینجا را ببینید.

یک منبع آگاه اعلام کرد که متهم میلیاردر نفتی، اخیرا در خلال برگزاری دادگاه، نامه ای را به خبرنگاری داده که بخش هایی از آن را در اختیار رسانه ها قرار دادیم. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

- نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون در آخرین پست اینستاگرام خود تصویری از همسر خود منتشر کرد. اینجا را ببینید.

 مراسم اکران خصوصی فیلم «چهارشنبه» به کارگردانی سروش محمد زاده با حضور هنرمندان سینما و تئاتر، جمعه شب در شهر فرش برگزار شد. اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبرها

تعدادی از شهروندان ایرانی با روشن کردن شمع در مقابل سفارت فرانسه در تهران، به قربانیان این حملات تروریستی ادای احترام و با خانواده آنان ابراز هم‌دردی کردند. اینجا را ببینید. 

وزارت دفاع فرانسه اعلام کرد 10 جنگنده بمب افکن این کشور روز یکشنبه با 20 بمب شهر رقه پایگاه داعش در شمال سوریه را هدف قرار دادند. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبر

ستاره محبوب و سرشناس فوتبال اسپانیا درحالی که همه توجه مردم دنیا به پاریس است ، به یاد کشته شدگان حادثه تلخ تروریستی در لبنان افتاد. اینجا را ببینید. 

 رئیس جمهور فرانسه خبر حملات تروریستی پاریس را در حالی دریافت کرد که در "اِستاد دو فرانس" سرگرم تماشای مسابقه دوستانه فوتبال بین تیم ملی کشورش و تیم ملی آلمان بود. اینجا  را ببینید. 

 

/212 17

 

کد N1031929

وبگردی