آفتاب

ترامپ: هیلاری کلینتون متعلق به وال استریت است/ برای جنگ با داعش مداخله آمریکا لازم بود

ترامپ: هیلاری کلینتون متعلق به وال استریت است/ برای جنگ با داعش مداخله آمریکا لازم بود

کاندیدای پیشروی ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه آمریکا گفت، هیلاری کلینتون متعلق به بازار "وال استریت" است و ضروری بوده که آمریکا در جنگ با داعش مداخله کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه "یاهو پُلتیکس"، دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه آمریکا در اظهار نظر درباره هیلاری کلینتون که کاندیدای ریاست جمهوری از حزب دموکرات است اظهار کرد: یکی از چیزهایی که باعث تعجب من شد خودداری کلینتون از حمایت از وال استریت بود.

وی ادامه داد: ببینید من خودم اهل نیویورک هستم. هیلاری متعلق به وال استریت است. او همیشه به وال استریت تعلق داشته است.

ترامپ در مصاحبه‌ای که با شبکه فاکس نیوز انجام داد، همچنین از برنی ساندرز، دیگر کاندیدای ریاست جمهوری حزب دموکرات نیز به دلیل اظهار نظرش در خصوص این که تغییرات آب‌وهوایی مستقیما با رشد تروریسم ارتباط دارد، انتقاد کرد.

دونالد ترامپ همچنین با این پرسش مواجه شد که اگر در زمان وقوع حملات تروریستی در پاریس رئیس جمهور آمریکا بود چه کاری انجام می‌داد. وی در پاسخ اظهار کرد: آنچه که شما باید در مواجهه با چنین حوادثی انجام دهید این است که سرسخت‌تر شوید.

دونالد ترامپ ضمن اظهار این که مخالف جنگ آمریکا در عراق بوده گفت که مداخله نظامی آمریکا و همپیمانانش برای جنگ علیه گروه تروریستی داعش لازم بوده است.

وی خاطر نشان کرد: ما باید وارد عمل شویم و باید آنها را ضربه فنی کنیم. البته ما باید این کار را به همراه دیگران انجام دهیم. ما نمی‌توانیم همیشه تنها کسی باشیم که این کار را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام

کد N1031847

وبگردی