آفتاب
سردار کمالی خبر داد:

موافقت فرمانده کل قوا با عفو گروهی از سربازان فراری

موافقت فرمانده کل قوا با عفو گروهی از سربازان فراری

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از موافقت رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا با پیشنهاد عفو مشمولانی که بیش از 8 سال فرار از خدمت دارند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ستادکل نیروهای مسلح، سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بنا به پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح کلیه مشمولانی که مدت هشت سال و بیش از آن فرار از خدمت دارند را عفو فرمودند.

سردار کمالی با اشاره به اینکه عفو مذکور شامل سربازانی است که جرمشان صرفاً فرار از خدمت بوده، افزود: این افراد به مراجع قضایی معرفی نخواهند شد و پرونده آنان مختومه می‌گردد و می‌توانند جهت انجام دوره خدمت سربازی مراجعه و برابر روال جاری بقیه خدمت سربازی را انجام دهند یا اینکه با پرداخت جریمه از انجام دوره خدمت ضرورت معاف شوند.

وی در خصوص زمان استفاده از این شرایط که قبلا شامل سربازان فراری نمی‌شد، گفت: کلیه سربازان فراری واجد شرایط تا پایان دی ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به پلیس +۱۰ نسبت به ثبت‌نام جهت اعزام به خدمت سربازی و یا پرداخت جریمه اقدام کنند.

کد N1031345

وبگردی