آفتاب
سردار سلامی:

24 ساعته در حال تولید قدرت تازه هستیم

24 ساعته در حال تولید قدرت تازه هستیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما 24 ساعته در حال تولید قدرت جدید هستیم و آنقدر آزمایش‌های تسلیحاتی و سیستم‌های دفاعی‌مان زیاد شده است که برای جلوگیری از نظامی شدن فضای افکار عمومی از انتشار و رسانه‌یی کردن آنها خودداری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار حسین سلامی صبح امروز در همایش استحکام ساخت درونی قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران که در دانشگاه عالی دفاع ملی در حال برگزاری است با بیان این که نظریه‌ی بنیانی دکترین نظام سلطه بر تسلط بر جهان، تعمیم دادن منطق قدرت به جریان امور است، گفت: جهان سلطه در پی این است که مناسبات میان دولت و ملت‌ها را بر مبنای قدرت قرار دهد و مفاهیم نظیر آزادی و سرنوشت ملت‌ها نیز همگی در پرتو ساختار قدرت جهانی معنا شود. جهانی که در آن حق با کسی باشد که قدرتمندتر است و این منطق، منطق نظام سلطه برای تسلط بر جهان است.

وی افزود: پروژه‌های ملت‌سازی آمریکا‌یی‌ها بر این مبنا استوار است که ساختمان شخصیت و هویت ملت‌ها توسط آنها به تصویر کشیده شود و همه مردم واقعیت را آنگونه ببینند که آنها می‌خواهند و عدالت نیز آنگونه معنا شود که آنها تصویر می‌کنند.

ادامه دارد...

کد N1031246

وبگردی