آفتاب
در راستای سبک زندگی ایرانی اسلامی؛

همایش علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی برگزار می شود

همایش علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی برگزار می شود

سومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران به منظور بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضوی این دوره از همایش را در محورهای علوم تربیتی، علوم روانشناسی، علوم اجتماعی و فرهنگی، محور ویژه برگزار می کند.

سومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران در ۱۸ دی ماه ۹۴ برگزار می شود و آخرین مهلت ارسال مقالات ۳ دی ماه است.

محورهای این همایش در محور علوم تربیتی شامل موضوعات تعليم و تربيت اسلامی، برنامه ریزی آموزشی، آموزش و پرورش ابتدایی، آموزش پیش دبستانی، تکنولوژی آموزشی، برنامه ریزی درسی، تحقیقات آموزشی، مديريت آموزشی، آموزش الكترونيک و اخلاق اسلامی است.

در محور علوم روانشناسی نیز موضوعات روانشناسی بالینی، روانشناسی تربیتی، روانشناسی شخصیت، روانشناسی صنعتی و سازمانی، روانشناسی عمومی، سنجش و اندازه گیری(روان سنجی)، فلسفه تعلیم و تربیت، برنامه ریزی درسی، روانشناسی سلامت، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی بررسی می شود.

در محور علوم اجتماعی و فرهنگی نیز موضوعات پژوهش علوم اجتماعی، علوم ارتباطات اجتماعی، مطالعات زنان و خانواده، مردم شناسی، جامعه شناسی، جمعیت شناسی، مددكاری اجتماعی، برنامه ريزی رفاه اجتماعی، مطالعات راهبردی فرهنگ و مديريت و برنامه ريزی امور فرهنگی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

محور ویژه این همایش به راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی در جامعه، سبک زندگی سالم، راهکارهای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، اخلاق و فرهنگ در پژوهش، توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی در خانواده ها اختصاص دارد.

دبیر علمی همایش حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مرتضوی هشترودی است و ریاست همایش بر عهده حضرت آیت الله سید محمد واعظ موسوی رئیس انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه است.

مؤسسه سروش حکمت مرتضوی به همت تعدادی از اساتید  ؛ طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تأسیس شده است و برای این همایش گواهی بین المللی از DNW اتریش به پژوهشگران و شرکت کنندگان اعطا می شود.

کد N1031173

وبگردی