آفتاب

آلمان ارتباط میان مهاجرت پناهجویان با حوادث پاریس را رد کرد

آلمان ارتباط میان مهاجرت پناهجویان با حوادث پاریس را رد کرد

وزیر دفاع آلمان با اشاره به حوادث تروریستی روز جمعه در پاریس در اظهاراتی گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه افراط گرایانی که دست به خشونت زده اند، در میان پناهجویان وارد قاره اروپا شده اند، را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از خبرگزاری رویترز، اورسلا فون دیرلاین در ادامه خاطر نشان کرد: تروریسم به خوبی خود را سازماندهی کرده است و نیازی ندارد سختی های راهی که پناهجویان پیموده اند را تقبل کند.

وی ادامه داد: من این توصیه را می‌کنم که ما باید هوشیار باشیم که ایده ترور در پناهجویان آمیخته شده است. اما این پناهجویان برای فرار از ترورهای دوران وحشی‌گری گریخته اند و آنها با پیمودن یک راه غیر قابل باور به منطقه ما آمدند چون توسط نیروهای داعش مورد آزار و اذیت قرار می گرفته اند.

این اظهارات اورسلافون دیرلاین وزیر دفاع آلمان پس از این بیان شد که توماس دو مزیر وزیر کشور آلمان در خواست کرد که دیگران میان پناهجویان و حملات ترورریستی در پاریس ارتباطی ایجاد نکنند.

وی با بیان این درخواست گفت: در حال حاضر حملات مخوفی علیه پناهجویان و کمپ های پناهجویی انجام می‌گیرد.

انتظار می رود آلمان تا پایان امسال پذیرای یک میلیون پناهجو باشد. البته پذیرش بالای پناهجویان باعث بروز انتقاداتی در میان مقامات آلمانی شده است.

انتهای پیام

کد N1031096

وبگردی