آفتاب

طنز/ جدیدترین نامه بابک زنجانی افشا شد!

طنز/ جدیدترین نامه بابک زنجانی افشا شد!

یک مقام آگاه افشا کرد: بابک زنجانی به یک روزنامه مهم نامه نوشت.

 

یک منبع آگاه اعلام کرد که متهم میلیاردر نفتی، اخیرا در خلال برگزاری دادگاه، نامه ای را به خبرنگاری داده که بخش هایی از آن را در اختیار رسانه ها قرار دادیم.

در بخشی از این نامه خطاب به یک روزنامه مهم آمده است:

«در جریان رفت و آمد به دادگاه متوجه شدم، روزنامه شما و دو سه روزنامه و سایت دیگر، نمایشگاه مطبوعات را تحریم کرده اند، با توجه به تخصص من در دور زدن تحریم ها، بین خودمان بماند، اگر کاری چیزی بود، در خدمتم. به هر حال هر کاری راهی دارد، هر قفلی هم کلیدی دارد، این دادگاه تمام می شود و من بر می گردم. برای سال بعد و نمایشگاه های بعدی، خودم در خدمتم. ضمنا برخی دوستان شما همسایه ما در اوین هستند، سلام رساندند و سفارش ویژه کردند. این دوستان شما، دوستان ما هم هستند، دولت شان تمام شده، رفاقت ما با آنها که تمام نشده! ما بالاخره همه از یک طیف سیاسی هستیم باید هوای هم را داشته باشیم، شما هم برای لغو تحریم و اینها، سراغ تازه کارها نروید که گوشتان را می برند، دور زدن تحریم ها کار هر کسی نیست و خودم هستم.»

امضا: ب. ز


بنابراین گزارش، سایت کلنگ نیوز با انتشار این نامه، از تحریم نمایشگاه مطبوعات خبر داد و نوشت: حالا که دور زدن افتاد دست بابک، ما در اعتراض به دولت و وزارت ارشاد، حضور در نمایشگاه مطبوعات را تا آخر عمر تحریم می کنیم.

روزنامه حیران با درج این خبر نوشت: سایت موثر و پرمخاطب کلنگ نیوز هم در واکنش به پول ندادن دولت به ما، نمایشگاه مطبوعات را تحریم کرد تا عدد تحریم کنندگان از 10 عبور کند. معلوم نیست چرا وزارت ارشاد به این لشکر بزرگ رسانه ای توجه نمی کند و محل نمی گذارد.

روزنامه چمن امروز نیز با انتخاب تیتر بزرگ 1+10 در صفحه سفید روزنامه خود، در یادداشتی نوشت: نمایشگاه تمام شد اما سونامی انصراف و تحریم ادامه دارد و دیروز یار یازدهم نیز به ما پیوست. سایت ارزشی و تاثیرگذار کلنگ نیوز در اعتراض به بی عدالتی ها و بی حرمتی ها، نمایشگاه را تحریم کرد تا فشار رسانه های اصلی کشور به دولت بیشتر شود و آنها را فشار بدهد.

هوانیوز نیز در تحلیلی نوشت: ما بی شماریم! کلنگ نیوز هم صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان رساند اگر البته گوش شنوایی باشد تا پول ما را از دولت پس بگیرد. مهم نیست که این رسانه برتر و سایت پربیننده بعد از پایان نمایشگاه، آن را تحریم کرده، مهم این است که موج اعتراض ها هنوز ادامه دارد.

 

 

 


محسن حدادی
6060

 

کد N1030828

وبگردی