آفتاب
علیپور تأکید کرد:

ورود به بگو مگوهای بی‌حاصل خلاف مصلحت است

ورود به بگو مگوهای بی‌حاصل خلاف مصلحت است

یک نماینده اصولگرای مجلس تأکید کرد که با توجه به شرایط حساس انقلاب اسلامی در منطقه ورود به بگو مگوهای بی‌حاصل خلاف مصلحت و بعضاً به نفع دشمنان است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کمال علیپور در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه)، اظهار کرد: در شرایط فعلی همه نگاه‌ها باید به سمت جایگاه ولایت باشد. جای تأسف است که رئیس جمهور می‌فرمایند حتی امام مسلمان نیز باید نقد شود.

وی در تذکر به وزیر کار خواستار توضیح در خصوص علت عدم پرداخت دو ماه از حقوق بازنشستگان فولاد شد و گفت: آقای ربیعی خودتان را جای این کارگران بازنشسته فولاد بگذارید. اگر یک روز حقوق نگیرید چه اتفاقی می‌افتد.

این عضو کمیسیون عمران در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار بازپرداخت بدهی 19 هزار میلیارد تومانی دولت به صندوق توسعه ارزی شد و خطاب به رئیس جمهور گفت: طبق وعده شما قرار بود در طول 100 روز مشکلات اقتصادی کشور حل شود اما اکنون شاهد اعطای وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو هستیم. وامی که باعث می شود مردم پراید را 41 میلیون تومان بخرند. آیا این همان بسته اقتصادی دولت است؟

علیپور همچنین در تذکری به وزیر صنعت خواستار رسیدگی به وضعیت نساجی مازندران شد چرا که در غیر این صورت شاهد تعدیل نیرو در این صنعت و عدم پرداخت حقوق کارگران خواهیم بود.

وی در پایان در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد از نبود پردیس فرهنگی در حوزه انتخابیه‌اش انتقاد کرد و گفت: در شرایطی که رهبری تذکرات مختلفی را راجع به نفوذ دشمن مطرح کرده‌اند لازم است توجه بیشتری به موضوعات فرهنگی و هنرمندان شود چرا که در غیر این صورت نفوذ دشمن بیشتر می‌شود.

انتهای پیام

کد N1029806

وبگردی