آفتاب

قدردانی یک نماینده از دولت و مجلس به خاطر مدیریت صحیح برجام

قدردانی یک نماینده از دولت و مجلس به خاطر مدیریت صحیح برجام

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از دولت و مجلس به خاطر مدیریت صحیح در موضوع هسته‌ای لغو تحریم‌ها و تصویب و اجرای برجام قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، جلیل جعفری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز یک شنبه مجلس اظهار کرد:‌از مسئولین مربوطه می‌خواهیم دراجرای برجام دقت لازم را داشته باشند. البته دولت سیاست‌های درستی دراین زمینه در پیش گرفته و انشاء‌الله با هدایت مقام معظم رهبری و پشتیبانی مجلس روند بهبود وضعیت اقتصادی کشور در تمام شاخص‌ها را خواهیم داشت.

وی با محکوم کردن توهین به آذری زبانان اظهار کرد: این اولین بار نیست که در فضای رسانه‌ای به مردم شریف و غیور آذری زبان توهین می‌شود اما امیدواریم این آخرین بار باشد. آیا شایسته است بزرگمردان و بزرگ زنان آذری زبان که در حیات طیبه انقلاب، دفاع مقدس، اداره کشور، ولایت مداری و دین داری سهم بزرگی دارند با برخی از برنامه‌های سخیف جریحه دار شوند و با این کار بهانه به ضد انقلاب و دشمنان داده شود تا هزینه‌های گزافی به کشور تحمیل کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در چهار سال گذشته با تلاش مسئولین پروژه‌های مهمی در خلخال و کوثر اجرا شده تصریح کرد:از دولت و سازمان مدیریت می‌خواهم تا دهه فجر 4 پروژه مهم شهرستان که پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد دارند را به بهره برداری برسانند.

جعفری با اشاره به برخی از مشکلات پروژه‌های عمرانی مناطق سردسیر یاد آور شد: به ویژه پروژه‌های راه سازی هر سال زیر‌سازی می‌شوند اما به مرحله آسفالت نمی‌رسند و دوباره از سال بعد همان کار تکرار می‌شود و این موجب نارضایتی مردم وبه هدر رفتن منابع کشور می‌شود. لذا تخصیص منابع به مناطق سردسیر باید از اوایل سال آغاز شود.

وی بی‌توجهی به اشتغال در مناطق محروم را دارای پیامدهای خطرناک دانست و از دولت و مجلس خواست در بودجه 95 توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با تاکید بر لزوم توجه به پتانسیل این دو شهرستان در بخش گردشگری ایجاد منطقه ویژه گردشگری در این دو شهرستان را ضروری توصیف کرد و ضمن قدردانی از وزارت نفت به خاطر گاز رسانی به اکثر روستاهای حوزه‌ی انتخابیه خود گفت که شاخص گاز رسانی به این شهرستان‌ها تا پایان سال به 85 درصد می‌رسد.

انتهای پیام

کد N1029740

وبگردی