آفتاب
سردار نقدی در نشست خبری:

رزمایش«الی بیت‌المقدس۹۴» با حضور ۲۰ گردان برگزار می شود

رزمایش«الی بیت‌المقدس۹۴» با حضور ۲۰ گردان برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین شعار محوری هفته بسیج را «بسیج؛ دست قدرت خدا» اعلام کرد و گفت: رزمایش بزرگ «الی بیت‌المقدس۹۴» به مناسبت هفته بسیج در حوالی قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج که صبح امروز در مرکز بسیج صدا و سیما برگزار شد، با اشار به شعار محوری هفته بسیج، اظهار داشت: «بسیج؛ دست قدرت خدا» شعار محوری هفته بسیج در سال ۹۴ است.

وی با اشاره به نامگذاری روزهای هفته بسیج، گفت: روزهای هفته بسیج متناسب با برنامه‌های این هفته نامگذاری شدند که عبارتند از:

شنبه ۳۰ آبان ماه: «بسیج، بصیرت و استکبارستیزی»

یکشنبه ۱ آذر ماه: «بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی»

دوشنبه ۲ آذر ماه: «بسیج، خودباوری و جهاد علمی»

سه‌شنبه ۳ آذر ماه: «بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی»

چهارشنبه ۴ آذر ماه: «بسیج، وحدت و بیداری اسلامی»

پنجشنبه ۵ آذر ماه: «بسیج، ایثار و شهادت»

نقدی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ «الی بیت‌المقدس ۹۴» با حضور ۲۰ گردان بسیج در حوالی قم، تصریح کرد: این رزمایش با شرکت شش استان از قبیل تهران، قم، سمنان، البرز، مرکزی و تهران بزرگ در روز جمعه ۲۹ آبان ماه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در هفته بسیج تلاش می‌کنیم آثار و زحمات بی‌شمار بسیج را برای مردم بازگو کنیم، گفت: امروزه نعمت‌های بسیج الهی آنقدر فراوان است که قابل احصا و عدد نیست.

نقدی تصریح کرد: بسیج در همه اقشار گسترده است و در تمام زوایای کشور، مردم در حوزه‌های مختلف سازمان یافته‌اند و مباحث در این زمینه بسیار گسترده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت خوب موجود در کشور با وجود هزینه‌های آمریکا برای ناامن‌سازی در ایران است، گفت: شما می‌بینید امنیت خوبی در کشور وجود دارد و این به معنای ایثار مردم خوب ما است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز شاهدیم آنچه که عراق را از تصرف تروریست‌ها نجات داد، بسیج مردمی موجود بود و آن چیزی که سوریه و لبنان را نیز نجات داد، بسیج مردمی و الگویی بود که برای رهایی از ظلم و ظالم وجود داشت.

ادامه دارد...

کد N1029683

وبگردی