آفتاب

پیام تسلیت گروه های منطقه به سید حسن نصرالله

پیام تسلیت گروه های منطقه به سید حسن نصرالله

رسانه های لبنان از پیام تسلیت گروه های مختلف منطقه به دبیرکل حزب الله لبنان به خاطر انفجارهاای تروریستی اخیر بیروت خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، گروه های مختلف منطقه با ارسال نامه هایی به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان از مواضع ایشان در قبال ملت های مظلوم قدردانی کردند.

در این بیانیه ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی در منطقه برج البراجنه در ضاحیه واقع در جنوب بیروت با خانواده های قربانیان این حادثه ابراز همدردی شد.

حزب بعث عربی سوسیالیست شاخه یمن، دانشجوهای یمن در حوزه های علمیه عراق و قم، شیخ سهل باعلوی مفتی شهر تعز، شورای صوفی اسلامی یمن، جنبش انصار الشهداء، حزب الحق و انجمن علمای یمن از جمله این گروه ها هستند.

گفتنی است در انفجارهای پنجشنبه هفته گذشتته در برج‌البراجنه ضاحیه بیش از ۴۰ تن شهید شدند. سید حسن نصرالله در سخنان شب گذشته خود گفت: چندین دهه است که تلاش هایی برای معرفی کردن فلسطینیان به عنوان دشمنان عرب ها صورت می گیرد و حملات تروریستی حومه جنوبی بیروت نیز در این چارچوب رخ داد. نمی توان فلسطینیان را مسئول جنایاتی دانست که افراد در مناطق مختلف انجام می دهند، اما مردم فلسطین باید در ممانعت از تبدیل شدن اردوگاه ها به پایگاه و کانون تحرکات تروریست ها کمک کنند.

کد N1029666

وبگردی