آفتاب
رئیس شورای سیاسی انصار الله:

مواضع جامعه جهانی در قبال یمن جدی نیست

مواضع جامعه جهانی در قبال یمن جدی نیست

رئیس شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن در سخنانی اعلام کرد که مواضع جامعه جهانی در قبال یمن و توقف کشتار مردم بیگناه در این کشور جدی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «صالح الصماد» رئیس شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن در سخنانی اظهار داشت: جامعه جهانی و در راس آن سازمان ملل متحد، به عربستان سعودی فرصت کافی داد تا به کشتار ملت یمن بپردازد و شنیع ترین جنایات را در حق آن انجام دهد.

وی با بیان این مطلب افزود: این تبانی، نقطه تاریکی را در تاریخ علیه کسانی که در حمله به یمن مشارکت کردند و کسانی که به این تجاوز، مشروعیت بخشیدند ثبت خواهد کرد.

رئیس شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن خاطرنشان کرد: با وجود این تبانی و کوتاهی از سوی جامعه جهانی ما از هر موضع مثبتی در قبال توقف تجاوز به یمن و رفع محاصره آن و مجازات جنایتکاران از هر طرفی که باشد استقبال می کنیم.

وی ماموریت «اسماعیل ولد الشیخ» نماینده سازمان ملل متحد برای حل بحران یمن را چندان جدی ندانست و از ملت یمن خواست امیدشان به خداوند باشد و برای تقویت عوامل پایداری خود تلاش کنند چرا که اگر جدیت در مواضع جامعه جهانی در قبال یمن وجود داشت باید نمود این تلاش ها در توقف جنگ و لغو محاصره یمن پدیدار و سقف زمانی برای انجام گفتگوهای جدی در یمن تعیین می شد.

کد N1029430

وبگردی