آفتاب
در پیامی:

لاریجانی درگذشت عالم برجسته استان خراسان جنوبی را تسلیت گفت

لاریجانی درگذشت عالم برجسته استان خراسان جنوبی را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی در گذشت آیت الله عبادی از علمای برجسته استان خراسان جنوبی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی ،رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال آیت الله سید احمد عبادی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم ربانی و روحانی مجاهد، ابوالشهید مرحوم آیت الله حاج سید احمد عبادی (رضوان الله تعالی علیه) از علمای بزرگ خراسان جنوبی، موجب تاثر و تالم گردید.

مرحوم آیت الله عبادی از شخصیت‌های برجسته علمی و معنوی استان خراسان جنوبی، بوده که عمری را در جهت خدمت به اسلام و قرآن و گسترش فرهنگ و معارف دینی سپری کرده و منشا اثر فراوان دینی و اجتماعی برای مردم خداجوی و متدین منطقه بوده است.

ایشان همواره در راه دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل (ره) دارای سابقه درخشانی بوده که فرزند دلاور خود را در جهت پاسداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در این راه تقدیم کرده است.

اینجانب رحلت این فقیه عالیقدر و معلم اخلاق را به بیت مکرم، بالاخص خاندان گرامی عبادی، حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و مجمع نمایندگان محترم خراسان جنوبی تسلیت گفته، برای آن مرحوم رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی- رئیس مجلس شورای اسلامی

کد N1028491

وبگردی