آفتاب
آقامحمدی در گفتگو با مهر:

فرانسه پاداش حمایت‌هایش از تروریست‌ها را گرفت

فرانسه پاداش حمایت‌هایش از تروریست‌ها را گرفت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حادثه تروریستی در فرانسه و با بیان اینکه فرانسه پاداش تروریست‌پروری خود را گرفت، تاکید کرد: غرب تروریست‌پروری نکند؛ چراکه گریبانگیر خود آنها خواهد شد.

ابراهیم آقامحمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی مهر با اشاره به اقدام تروریستی شب گذشته در فرانسه، گفت: داعش یا هر گروه تروریستی دیگری به همراه کسانی که هدایت‌کننده تروریست‌ها هستند، مشی خود را آدم‌کشی قرار داده و از قالب انسانی خارج شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این گروههای تروریستی، جریانات وحشت‌آفرین برای جامعه انسانی هستند، افزود: نابسامانی، بهم‌ریختگی، هرج و مرج و زجر ارمغان جریانات تروریستی برای جامعه انسانی است، این گروه‌ها درون ناسازگار و هرج و مرج خود را با اقدامات تروریستی آرام می‌کنند که این‌گونه اقدامات در هر جای جهان علیه ملت‌ها محکوم است.

نماینده مردم خرم‌آباد ادامه داد: روزی که فرانسه به همراه کاخ سفید و سایر حکام اروپایی، داعش را به وجود آوردند تا کشورهای اسلامی را ناامن کنند و آرامش سرزمین‌هایی که حاکمیت قانونی دارند را بر هم زند باید به این روز فکر می‌کرد.

آقامحمدی گفت: غرب به قول خودش جریانی از جنس اسلام که البته هیچ سنخیتی با اسلام نداشت را به وجود آورد تا جهان اسلام را برهم زند؛ اما همین جریانات امروز گریبانگیر دولت‌های غربی از جمله  فرانسه شده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام تروریستی، پاداش فرانسه در حمایت از تشکیل گروه‌های تروریستی است، خاطرنشان کرد: این حادثه تلخ برای فرانسه و دیگر کشورهای غربی، درس عبرتی است تا به دنبال تامین منافع خود از طریق گروههای تروریستی نباشند.

این نماینده مجلس یادآور شد: غرب تروریست‌پروری نکند چون گریبانگیر خود آنها خواهد شد، بد خواستن برای دیگران به خود آنها برمی‌گردد.

کد N1028320

وبگردی