آفتاب
دبیر ستاد انتخابات کشور:

اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی انجام شده است

اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی انجام شده است

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: تا این لحظه تمام اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و رقابتی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی پورعلی مطلق در جلسه ستاد انتخابات کشور با ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: این ستاد در تاریخ 23 فروردین سال جاری با حکم وزیر تشکیل شد و در دوم اردیبهشت اولین جلسه خود را برگزار کرد.

وی افزود: تاکنون ستاد انتخابات کشور 13 جلسه برگزار کرده که در این جلسات 209 مصبه به تصویب رسیده است. ستاد انتخابات کشور با شورای نگهبان نیز همکاری بسیار خوبی داشته است. امروز بحث صندوق‌ها یا تعرفه‌ها یا به اتمام رسیده است یا در حال ساخت است و سایر برنامه‌ها نیز طبق جدول زمان‌بندی انجام می‌شود.

پورعلی مطلق همچنین با بیان اینکه ستاد انتخابات نیز در سطح استان‌ها تشکیل شده است، گفت: ستاد انتخابات استان‌ها تاکنون بیش از 293 جلسه برگزار کرده و ستادهای انتخابات در کل کشور نیز تاکنون 1773 مصوبه داشته‌اند. بر اساس اخبار استان‌ها در زمینه برگزاری انتخابات هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور در پایان افزود: در این انتخابات تأکید شد که عوامل اجرایی باید مسلح به قانون باشند بنابراین، ما برای همه عوامل اجرایی کلاس‌های توجیهی و آموزشی برگزار کرده‌ایم. تاکنون کلاس‌های توجیهی برای عوامل اجرایی 21 استان برگزار شده و برای اولین بار است که کلاس‌های توجیهی و آموزشی به این شکل برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N1028291

وبگردی