آفتاب

رئیس ارتش پاکستان: امنیت هسته‌ای مسئولیتی جدی است

رئیس ارتش پاکستان: امنیت هسته‌ای مسئولیتی جدی است

رئیس ستاد ارتش پاکستان گفت که اسلام‌آباد به عنوان کشور مسلح به تسلیحات اتمی مسوولیت‌پذیر، تدابیر بسیاری را اتخاذ کرده که شامل تشکیل "مرکز ارتقای امنیت هسته‌ای" برای تقویت رژیم امنیت هسته‌ای در تعادل با بهترین تجارت بین‌المللی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری نیشن، سخنان ژنرال راحیل شریف، رئیس ستاد ارتش پاکستان در جریان بازدید از مرکز ارتقای امنیت هسته‌ای مطرح شد. به گفته وی، اسلام‌آباد این مرکز را به عنوان قطب منطقه‌ای و بین‌المللی برای ارتقای آموزش امنیت هسته‌ای و آموزش جامعه بین‌الملل در نظر گرفته است. این مرکز از زمان تاسیس چند دوره آموزش بین‌المللی برای حفاظت فیزیکی، قابلیت اطمینان شخصی و نیز امنیت و امنیت هسته‌ای و مواد رادیولوژیکی و تاسیساتی برگزار کرده است.

ژنرال شریف با ستایش از استانداردهای بالای حرفه‌ای و تعهد بخش طرح‌های استراتژیک نیروهای امنیتی، اطمینان کامل خود را از رژیم امنیت هسته‌ای پاکستان اعلام کرد. وی با تاکید بر اینکه امنیت هسته‌ای مسوولیتی مقدس است، گفت: از اینکه می‌بینم امنیت هسته‌ای به عنوان فرهنگ نهادینه شده، خوشحالم و پیشرفت‌های اخیر قابل تحسین است.

انتهای پیام

کد N1028270

وبگردی