آفتاب
رحیم صفوی :

برداشت برخی، از منویات رهبر معظم انقلاب سطحی و ساده انگارانه است

برداشت برخی، از منویات رهبر معظم انقلاب سطحی و ساده انگارانه است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ، برداشت برخی، از منویات رهبر معظم انقلاب را سطحی و ساده انگارانه خواند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی در بازدید میدانی از وضعیت آمادگی های دفاعی و امنیتی یگان‌های مستقر در خلیج فارس با اشاره به راهبردی بودن منویات مقام معظم رهبری ، گفت:عمق دید و تفکر رهبر معظم انقلاب نگاهی آینده نگر و نسبت به تهدیدات احتمالی نگاهی پیش دستانه است.

وی افزود:متاسفانه برداشت برخی از جریانات فکری از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری ، برداشتی سطحی و ساده انگارانه است.

وی ادامه داد:قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اختیارات رهبر انقلاب و روسای هریک از قوا را مشخص کرده است و سیاستهای کلان نظام از اختیارات رهبر انقلاب اسلامی است و به نظر می رسد برخی از اظهار نظرهای اخیر شعارهای انتخاباتی زود هنگام باشد.

صفوی با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در حفظ و پاسداشت از حقوق ملت ایران، گفت:رهبر معظم انقلاب سکان‌ دار و دیده بان حقوق ملت ایران در مقابل انحرافات از اصول انقلاب وعدالت‌خواهی در مقابل جریانات داخلی و خارجی هستند.

وی با تبین نقش نیروهای مسلح در صیانت از انقلاب اسلامی ایران ، گفت: مهمترین وظیفه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسداری از ارکان انقلاب اسلامی ایران است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به راهبرد جمهوری اسلامی ایران در منطقه خلیج فارس گفت:توان و راهبرد جمهوری اسلامی ایران در جهت همگرایی کشورهای منطقه و ایجاد امنیت پایدار در منطقه خلیج فارس ، توسط کشورهای این منطقه است.

وی افزود:حضور بیگانگان در منطقه تعیین کننده خلیج فارس، به منظور فروش میلیاردها دلار سلاح و نا امن‌کردن این منطقه است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از توان و قدرت دفاعی و بازدارندگی موثر برخوردار هستند وامنیت صدور انرژی از منطقه خلیج فارس با اقتدار ایران قابل تداوم است.

انتهای پیام

کد N1027989

وبگردی