آفتاب

برپایی پنجمین هفته تخصصی مهندسی نفت در دانشگاه امیرکبیر

برپایی پنجمین هفته تخصصی مهندسی نفت در دانشگاه امیرکبیر

پنجمین هفته تخصصی مهندسی نفت از 23 تا 27 آبان ماه از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با رویکرد آشنایی دانشجویان با این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، حسین سلیمانی، دبیر پنجمین هفته تخصصی مهندسی نفت دانشکده مهندسی نفت دانشگاه پلی تکنیک با اشاره به برگزاری هفته تخصصی مهندسی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: پنجمین هفته تخصصی مهندسی نفت از امروز، 23 آبان ماه به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز می‌شود و تا روز 27 آبان ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این هفته با حمایت شرکت‌های «ملی حفاری، بین‌المللی حفاری و تاسیسات دریایی» برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این هفته کارگاه‌های آموزشی از سوی این شرکت‌ها برای آشنایی دانشجویان با این حوزه از صنعت برگزار می‌شود.

سلیمانی همچنین اضافه کرد: کارگاه‌های آموزشی با موضوعاتی چون آشنایی با تجهیزات مستقر در جک آپ‌ها، اثرات زیست محیطی سیالات حفاری و روش‌های کنترل پسماند، بررسی رسوب آسفالتین و آشنایی با نحوه راه‌اندازی سکوهای بهره برداری دریایی خواهد بود.

دبیر پنجمین هفته تخصصی مهندسی نفت دانشکده مهندسی نفت دانشگاه امیرکبیر، برگزاری یک سمینار را از دیگر برنامه‌های این هفته نام برد و ادامه داد: در روز دوشنبه، 25 آبان ماه یک سمینار تخصصی با موضوع آسیب شناسی اشتغال در صنایع بالادستی در آمفی تئاتر دانشکده نفت برگزار می‌شود.

به گفته وی، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات می‌توانند به نشانی اینترنتی sape.aut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N1027917

وبگردی