آفتاب

پرفروشترین ماسک ها در آلوده ترین شهرها

پرفروشترین ماسک ها در آلوده ترین شهرها

با توجه به افزايش روز افزون منابع آلاينده‌ هوا، هواي اغلب شهرهاي بزرگ و صنعتي آلوده مي‌باشد و این آلودگی در اکثر مواقع، خصوصا در زمستان، به میزان بالاتر از حد بحران میرسد.

با توجه به افزايش روز افزون منابع آلاينده‌ هوا، هواي اغلب شهرهاي بزرگ و صنعتي آلوده مي‌باشد و این آلودگی در اکثر مواقع، خصوصا در زمستان، به میزان بالاتر از حد بحران میرسد. با توجه به خطراتي كه اين آلودگي براي سلامت افراد ساكن در مناطق آلوده دارد و تنها با آگاهي و شناخت از اين مساْله امكان جلوگيري يا كاهش خطرات آن وجود دارد.

ماسک هاي موجود در بازار، بيشتر شبيه ماسک هاي دندانپزشکی و جراحي بوده و برخي از آن براي کاهش اثرات آلودگي هوا و تصفیه هوا استفاده مي کنند. این ماسک ها که عموما ماسک های موجود در بازار کاغذی یا پارچه ای هستند، هيچ تاثيري در کاهش عوارض آلودگي هوا ندارد و حداکثر بتواند جلوي ذرات درشتي را که از مخاط بيني هم عبور نمي کند، بگيرد و در عمل فايده اي ندارد. ماسک‌های کاغذی به لحاظ اینکه آلاینده‌ها را از خود عبور می‌دهند به هیچ وجه توصیه نمی‌شوند و بهتر است از ماسک‌های از جنس فیبر و فیلتردار و ماسکی که دهان و بینی را بطور کامل پوشش دهد استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ماسک آلودگی هوای توتوبوبو، اولین ماسک قابل استفاده مجدد و قابل شخصی سازی در دنیا، طراحی شده برای کودکان و بزرگسالان، با بالاترین قابلیت فیلتر کردن ریزترین ذرات معلق هوا، کاملا عایق، و همچنین پرفروش ترین ماسک آلودگی هوا در آلوده ترین شهرهای دنیا میباشد.

خوشبختانه این ماسک ها به تازگی توسط شرکت "آمیتیس تجارت ماندگار" وارد بازار ایران شده اند.


مشخصات منحصر به فرد ماسک های توتوبوبو:

1. حق امتیاز انحصاری ماسک های کاملا عایق با تکنولوژی انحصاری "رد آب"

2. حداکثر حفاظت و امنیت، راحتی، و سهولت در استفاده

3. خنثی کردن یون های مثبت و آلوده کننده به دلیل وجود یون های منفی در فیلتر ماسک

4. حاوی بایوکوت حامل یون نقره ای آنتی بیوتیک که محتویات این یون نقره ای باعث خاصیت ضدمیکروبی، آنتی باکتریال، و آنتی ویروسی ماسک های توتوبوبو درتمام مدت طول عمر خود شده و از رشد و تولید میکروبها کاملا جلوگیری مینمایند. بایوکوت توسط آژانس محافظت از محیط زیست امریکا به ثبت و تایید رسیده است.

5. اولین ماسک با قابلیت فرم دهی یا تغییر سایز بر اساس حالت و سایز صورت هر شخص

6. بسیار انعطاف پذیر و راحت روی صورت با فناوری منحصر به فرد سافت تک

7. پرفروشترین ماسک در آلوده ترین شهرهای جهان

8. سبک ترین ماسک قابل استفاده مجدد

9. فیلتر کردن كليه ذرات معلق آلرژي زا تا 2.5 ميكرون، ذرات وآلاینده های مضر هوا از قبیل گرده های حساسیت زای گیاهان، مو و پر حیوانات، بوی نامطبوع و گازهای بودار

10. آنتی ویروس و آنتی باکتریال، جلوگیری از بیماری های واگیردار از جمله ویروس آنفولانزای معمولی، آنفولانزای مرغی، و آنفولانزای خوکی

11. ماسک از جنس فیبر بدون لاتکس، سیلیکون، نئوپرن، و پلاستیک

12. کمک درمانی بسیارموثر در بیماریهای تنفسی و قلبی، آسم، برونشیت، فشار خون بالا، سینوزیت مزمن، میگرن، سردرد، اثرات پیشگیرانه ضد سرطان وضد افسردگی و اثر مثبت آن بر سلامتی و شادابی پوست، استرس، خستگی و کمبود انرژی، اثرات منفی بر حافظه

13. جلوگیری کننده از کاهش ضریب هوشی کودکان، کند ذهنی و عقب ماندگی کودکان، یادگیری و رشد و بلوغ کودکان، و بزرگ شدن قلب آنها

14. ماسک قابل شستشو با آب، فیلترقابل تعویض

15. جلوگیری از ورود مونو اکسید کربن، سرب، اوزون، So2، No2، به دستگاه تنفسی

16. مناسب افراد شاغل دربیمارستانها، آزمایشگاه ها، دوچرخه سوارها، موتورسوارها، نجارها، باغبان ها، آرایشگرها، وجلوگیری از مشکلات تنفسی هنرمندان و اشخاصی که هنرهای دستی دارند در اثر استفاده از رنگ روغن و مواد شیمیایی

17. قابل استفاده تا 2 سال، و قابل بازیافت

18. بدون ایجاد مزاحمت برای افراد عینکی، همچنین باعث بخار کردن عینک نمیشود.

19. بند ماسک نازک ، بسیار نرم، و انعطاف پذیر، با قابلیت کش آمدن تا 4 برابر سایز اولیه و قابلیت کشیده شدن تا 8000 دفعه میباشد.

20. نیروی الکترو استاتیک جاداده شده در فیلترها بسیار قوی است و کارایی خود را در تماس با آب از دست نخواهد داد.

21. فروش در بیش از 50 کشور از جمله کشورهای امریکا، انگلیس، کانادا، آلمان، فرانسه، روسیه، اسپانیا، هلند، سوئد، استرالیا، اتریش، فنلاند، بلژیک، چین، هونگ کونگ، ایتالیا، ، کره جنوبی، افریقای جنوبی، تایوان




روش های مختلف شخصی سازی سایز ماسک

1. تغییر سایز: ماسک های توتوبوبو در سایزهای استاندارد تقریبا مناسب هر صورتی میباشد. میتوان آن را توسط یک قیچی تیز ببرید تا برای صورت های کوچکتر هم مناسب شود. قبل از بریدن ماسک، از "شبیه ساز ماسک توتوبوبو" استفاده کنید تا از سایز مناسب صورت خود مطلع شوید

.2 چک کردن عایق بودن ماسک: عایق نبودن ماسک باعث کاهش محافظت ماسک در برابر آلودگی میشود.

برای کمک کردن به تشخیص اینکه ایا ماسک شما به درستی روی صورتتان قرار گرفته و کاملا عایق شده است یا خیر، توتوبوبو فناوری " رد آب " را ارائه داده است. توسط این فناوری که انحصارا متعلق به ماسک های توتوبوبو میباشد ، اطمینان از حفاظت کامل ماسک و عایق بودن آن آسان و دقیق میشود. سطح داخلی مات ماسک هنگام تماس با پوست مرطوب حالت شفاف پیدا میکند و از این طریق شما متوجه خواهید شد که آیا فضای بازی بین ماسک و صورت وجود دارد یا اینکه ماسک کاملا عایق شده است . اگر ماسک کاملا در قسمت های بینی، دهان، و چانه کاملا به صورت پیوسته شفاف است یعنی ماسک کاملا عایق شده است. اگر قسمت شفاف بصورت ناپیوسته در آمده باشد باید ماسک را مطابق روش زیر تغییر حالت دهید تا ماسک کاملا عایق شود.

3. قالب بندی و شکل دادن ماسک: هر محفظه هوا بین صورت شما و ماسک نشان دهنده عایق نبودن ماسک شما بوده و محافظت ماسک شما را به میزان قابل توجهی پایین خواهد آورد. بنابراین لازم است که ماسک خود را کاملا به کمک یک سشوار یا آب داغ عایق بندی کنید.





فیلترهای توتوبوبو:



تمام فیلترهای توتوبوبو الکترو استاتیک بوده و بسیار موثر برای محافظت در برابرریز ترین گردوغبار، و ذرات معلق حتی با سایز کمتر از 2.5 میکرون میباشند.

زمان استفاده موثر از فیلترها به فاکتورهای متعددی مثل شدت و غلظت آلودگی، سرعت تنفس، گرما و رطوبت هوا، عوامل بهداشتی، و شرایط محیط زیست بستگی دارد.

به طور کلی، هنگامی که رنگ فیلتر شما به اندازه 50 درصد عکس فیلتری که روی بسته بندی فیلترحک شده است خاکستری شد، باید فیلتر ماسک را عوض نمایید. از طرفی پیشنهاد میشود که حتی در صورت عدم تغییر رنگ فیلتر، آن را پس از دو هفته استفاده تعویض نمایید.


آمیتیس تجارت ماندگار

نماینده انحصاری ماسک آلودگی هوای توتوبوبو در ایران

کد N1027809

وبگردی