آفتاب

سبحانی نیا: کشاندن ادعاها درباره مسائل امنیتی به تریبون های رسمی پرهزینه است/ به دشمن خوراک ندهیم

سبحانی نیا: کشاندن ادعاها درباره مسائل امنیتی به تریبون های رسمی پرهزینه است/ به دشمن خوراک ندهیم

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره بیان ادعایی درباره نفوذ آمریکایی ها در نهادهای نظام تاکید کرد: این بحث ها باید در جمع خواص مطرح و حل شده و به تریبون های عمومی کشیده نشود.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به مباحثی که از سوی یکی از سخنرانان در نماز جمعه راجع به اینکه آمریکا در نهادهای نظام آدم دارد، خاطرنشان کرد: من معتقدم که این بحث ها باید در جمع خواص مطرح و حل شود و کشاندن این بحث ها به تریبون های رسمی کشور به صلاح نیست.

 وی افزود: اینگونه مسائل باید بین دست اندرکاران بخش های امنیتی کشور رفع و رجوع شود چراکه اگر اینگونه مسائل را به تریبون های رسمی بکشانیم ،حتما برای کشور پرهزینه می شود و مورد سوء استفاده دیگران و بدخواهان نظام قرار می گیرد از این جهت، باید همه دست اندرکاران مرتبط با نهادهای کشور این ملاحظه را داشته باشند که برای دشمن خوراک تبلیغاتی علیه نظام درست نکنند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به این سئوال که چرا اسناد این ادعاهاخواسته نمی شود تا در صورت صحت با آن برخورد و در صورت کذب بودن جلوی آن گرفته شود؟ گفت: بله؛من هم معتقدم اگر مسئله ای وجود دارد، باید از طریق مراجع مسئول با آن برخورد شود که البته خوشبختانه در نظام ما دستگاههای مسئول این کار مشخص شده اند.

وی تصریح کرد: باید تریبون های رسمی آخرین راه حل باشد،بنابراین هر یک از مسئولین وظیفه دارند که به وظیفه خود عمل می کنند و اگر لازم است اقدامی در این باره انجام دهند ، اقدامات لازم را انجام دهند.

سبحانی نیا در پاسخ به این سئوال که با این ادعاها، این سئوال پیش می آید که آمریکایی ها از چه زمانی در ایران نفوذ کرده بودند؟ خاطرنشان کرد:نمی دانم که این ادعاها با چه مبنایی مطرح شده است اما اگر مسائلی که عنوان شده، صحت داشته باشد اینگونه نیست که این یک شبه خلق شده باشد.

17220

کد N1027758

وبگردی