آفتاب
حدادعادل در جمع خبرنگاران:

ایران تسلیم خواسته غیرمنطقی برخی کشورها در مورد سوریه نمی‌شود

ایران تسلیم خواسته غیرمنطقی برخی کشورها در مورد سوریه نمی‌شود

رئیس فراکسیون اصولگرایان،ب ا بیان اینکه شرکت و یا عدم شرکت ایران در نشست صلح سوریه نهایی نشده است، گفت: اگر ایران به وین برود مواضع خود را مطرح می‌کند و در برابر خواسته غیرمنطقی دیگران تسلیم نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حدادعادل در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در جمع خبرنگاران، گفت: نمایشگاه مطبوعات در کشور ما جای خود را باز کرده و با بیست‌ویکسال سابقه حکایت از زنده بودن فعالیت مطبوعاتی و نشاط مطبوعات در کشور ما دارد.

وی افزود:  خوشحالم که به تدریج نمایشگاه مطبوعات هویت مستقل پیدا کرده و از نمایشگاه کتاب جدا شده است و سال به سال ابتکارهای بیشتری در آن دیده می شود.

وی با اشاره به بعضی گله‌مندی‌ها گفت: امیدوارم با توجه به نظر آنهایی که انتقاد داشتند این گله‌مندی‌ها هم برطرف شود.

حدادعادل همچنین با اشاره به بسته اقتصادی دولت خاطرنشان کرد: دولت یک پولی را در جامعه در اختیار مردم به صورت تسهیلات قرار داد تا آنها به سراغ تولیدات کارخانجات داخلی بروند و این پول از طریق خرید محصولات به بخش تولید واریز شود که اگر خوب مدیریت شود، می تواند خونی را در پیکر تولید به جریان بیاندازد.

وی ادامه داد:  اگر این طرح خوب مدیریت نشود، ممکن است تولید ضعیف بماند و پس از این موج گذرا  دو مرتبه شش ماه بعد به وضعیت فعلی برگردیم لذا باید مسئولان اقتصادی دولت به گونه‌ای مدیریت کنند که این بسته به یک حرکت موقتی مبدل نشود و استمرار رو به جلو در جهت خروج از رکود داشته باشیم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان با اشاره به نشست وین گفت: بنده فکر می کنم ایران تنها صدایی است که وجدان عمومی مردم جهان را مخاطب قرار می دهد و باید از وزیر خارجه آمریکا بپرسند که شما چه کاره هستید در مورد رئیس جمهور کشور دیگر در آن سوی دنیا تصمیم می گیرید. همه مردم آزاده دنیا از این حرف استقبال می کنند که برای هر کشوری ملتش باید تصمیم بگیرد.

وی بیان داشت: دوران استعمار به سر آمده است، اما می بینیم که وقیحانه یک عده ای می گویند فلانی نباید در رای گیری شرکت کند و در واقع برای بقیه کشورها تصمیم می گیرند .

وی تاکید کرد: موضع ایران در مورد سوریه کاملا منطقی است و من اطمینان دارم که مورد پشتیبانی ملت سوریه و مردم آزاده جهان نیز است.

حدادعادل با بیان اینکه شرکت و یا عدم شرکت ایران در نشست صلح سوریه نهایی نشده است، تصریح کرد: اگر ایران برود مواضع خود را مطرح می کند و در برابر خواسته غیرمنطقی دیگران تسلیم نمی شود.

کد N1027573

وبگردی