آفتاب

امام جمعه مشهد:برخی گروههای سیاسی می خواهند با ترویج بی دینی رای جمع کنند

امام جمعه مشهد:برخی گروههای سیاسی می خواهند با ترویج بی دینی رای جمع کنند

مهر نوشت:امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه عده‌ای عیاشی را راه توسعه فرهنگ می دانند، گفت:افرادی که ازطریق بی دینی به دنبال جمع کردن رای برای خود هستند باید بدانند که مردم ولایتمدار دنباله رو آن‌ها نیستند.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه نماز جمعه مشهد در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شاد بودن خوب است اما نه به قیمت برگزاری مراسم و اردوهای مختلط اظهار کرد: مگر غرب از اختلاط چه بهره ای جز جنایات جنسی برده است؟
وی افزود: عده ای عیاشی را راه توسعه فرهنگ می دانند و باید به آن ها گفت آیا این قبیل اقدامات به معنای توسعه فرهنگ است؟

وی با تشکر از فرمانده نیروی انتظامی به دلیل برخورد قاطعانه در برابر کشف حجاب در نمایشگاه مطبوعات گفت: بدون شک نظام و مردم ما تحمل کشف حجاب یک زن در غرفه یک نشریه معلوم الحال را ندارند.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه افرادی که از طریق بی دینی به دنبال جمع کردن رای برای خود هستند باید بدانند که مردم ولایتمدار دنباله رو آن ها نیستند.

آیت الله علم الهدی گفت: این قبیل رفتارها برای یک جناح سیاسی آن هم در ماه محرم بخشودنی نیست و باید گفت آیا با این روش ها می خواهید بر مردم مسلط شوید؟

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در ضرر بودن توسعه و ترویج موسیقی و نوازندگی برای اسلام تاکید کرد: موسیقی ابزار یزد بود تا مردم را علیه اهل بیت(ع) تحریک کند و کنسرت در جامعه یزیدی کارساز است و در جامعه حسینی جایگاهی ندارد.

آیت الله علم الهدی با تاکید بر اینکه ترویج بی بند و باری در عرصه سیاسی این نظام جایگاهی ندارد، خاطرنشان کرد: برخی از جریان های سیاسی در تلاشند تا با دامن زدن به بی بند و باری ها در انتخابات و عرصه سیاست برای خود جای پایی باز کنند که باید به این جناح ها گفت که این رفتارها در برابر بصیرت دینی مردم انقلابی ایران جایگاهی ندارد.

 

17214

کد N1027469

وبگردی