آفتاب
یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مطرح کرد

نگران خط گرفتن دلواپسان از مراکز و ستادهای جنگ نرم هستم

نگران خط گرفتن دلواپسان از مراکز و ستادهای جنگ نرم هستم

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: بنده در مسئله برجام نگران خط گرفتن تندروها و دلواپسان از برخی مراکز و ستادهای جنگ نرم هستم.

محمدعلی مددی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت: جریان‌های تندی در داخل کشورند که خائن هم نیستند بلکه نوع برداشت آنان از مسائل دینی موجب تندروی آنان شده است.

وی افزود: گفتار و رفتار این افراد ملاک جریان‌های سیاسی و اجتماعی نیست بلکه قانون اساسی و فرامین رهبری حجت و فصل‌الخطاب است. وقتی مقام معظم رهبری سیاست‌گذاری کلان نظام را بر عهده دارد و آگاهانه و هوشمندانه از برجام، دولت یازدهم و تیم مذاکره کننده هسته‌ای حمایت می‌کنند، تندروی و بداخلاقی معنا ندارد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مقام معظم رهبری با توجه شرایط حساس سیاسی اجتماعی کشور و وضعیت ایران در منطقه و جهان شعار همراهی و همدلی دولت و ملت را به عنوان شعار سال تعیین کردند. ایشان با این نام‌گذاری به همه جریان‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی پیام دادند تا در همه مسائل و امور کشور «وحدت» را سرلوحه رفتار و عملکرد خود قرار دهند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت حمایت قاطع مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته‌ای را مورد اشاره قرار داد و افزود: تندروها و دلواپسان با وجود اطلاع از آگاهی کامل و دقیق از مواضع رهبری باز هم به بداخلاقی و تندروی‌هایشان ادامه داده‌اند در حالی که این رفتار آنان با وجود حضور رهبری در مصدر امور و هوشیاری ایشان به هیچ وجه پذیرفته نیست. بنده نگران خط گرفتن تندروها از برخی مراکز و ستادهای جنگ نرم هستم.

وی ادامه داد: این مدل نگرانی دلواپسان با دیدگاه های رهبری کاملا زوایه دارد. این نگرانی تا سر حد مقاومت در برابر دیدگاه‌ها و دستورات رهبری پیش رفته است. انشاءالله که نیت دلواپسان، خدمت به نظام جمهوری اسلامی باشد و از جای دیگری خط نگرفته باشند و در برابر فرمایشات رهبری صف‌آرایی نکنند.

انتهای پیام

کد N1027235

وبگردی