آفتاب
هفتمین شماره نشریه جامعه مومن و انقلابی؛

خط حزب‌الله با بررسی «نقشه آندلسی» به روز شد

خط حزب‌الله با بررسی «نقشه آندلسی» به روز شد

هفتمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله با روایتی اختصاصی از بیانات هشدارگونه و انتقادی رهبر معظم انقلاب در یکی از جلسات درس خارج‌فقه در خصوص روش استفاده کشورمان از نفت منتشر شد.

هفتمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله با روایتی اختصاصی از بیانات هشدارگونه و انتقادی رهبر معظم انقلاب در یکی از جلسات درس خارج‌فقه در خصوص روش استفاده کشورمان از نفت منتشر شد. در این شماره هم چنین در گزارشی با استناد به بیانات رهبر انقلاب درخصوص وقایع تاریخی آندلس و فروپاشی شوروی، نگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به برنامه بلندمدت دشمن برای تغییر «باورهای» ملت مسلمان ایران بررسی شده است. سخن هفته این شماره خط حزب‌الله، با توجه به دیدارهای اخیر رهبر معظم انقلاب با جامعه علمی کشور، به نگرانی ایشان درخصوص کاهش سرعت رشد علمی کشور و هشدارهای مکرر معظم‌له در این باره پرداخته است. تصویر ویژه‌ای از شهید حسن طهرانی‌مقدم در کنار رهبر معظم انقلاب و هم چنین روایت کوتاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از زندگی مرحوم علامه طباطبایی از دیگر بخش‌های این شماره خط حزب الله است.

نسخه‌ی PDF نشریه در دو نسخه‌ی A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند. همچنین برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

 

کد N1027116

وبگردی