آفتاب
منتجب نیا در نمایشگاه مطبوعات:

حضور قائم مقام نوبخت در جلسات شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان

حضور قائم مقام نوبخت در جلسات شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان

قائم مقام حزب اعتماد ملی از حضور قائم مقام نوبخت در حزب اعتدال و توسعه در شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خبر داد و گفت:حزب اعتماد ملی برای انتخابات مجلس فعال شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر حجت الاسلام رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی از غرفه خبرگزاری مهر بازدید کرد.

حجت الاسلام رسول منتجب نیا در گفتگو باخبرنگار مهر، در خصوص فعالیت حزب اعتماد ملی در انتخابات مجلس گفت: حزب اعتماد ملی موفق شده خود را در سطح کشور بازسازی کند و کمیته های انتخاباتی حزب در مرکز کشور و استانها فعال شده است.

قائم مقام حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه حضور حزب اعتماد ملی در انتخابات فعال و تاثیرگذار خواهد بود، اظهارداشت: حتی الامکان تلاش داریم با جریان اصلاحات هماهنگ باشیم و به صورت جداگانه فعالیت نکنیم.

وی ادامه داد: حزب اعتماد ملی در انتخابات مجلس در قالب شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان فعالیت خواهد کرد.

منتجب نیا در خصوص شراکت یا رقابت با اعتدال در انتخابات گفت: جریان دولت یا اعتدال در دل جریان اصلاحات تعریف می شود.

منتجب نیا اظهارداشت: نماینده اعتدال گرایان در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان حضور دارد و قائم مقام آقای نوبخت، آقای دهقان در جلسات شورا شرکت می کند.

دبیر کل حزب اعتماد ملی در خصوص احتمال لیست مشترک اصولگرایان و اصلاح طلبان، گفت: هواداران دولت که اصلاح طلبان در راس آن قرار دارند، جریان اصلاحات و اعتدال گرایان تلاش دارند با وحدت و انسجام، این حرکت را به پیش ببرند.

وی ادامه داد: احیاناً اگر افرادی از اصولگرایان تمایل داشته باشند، می توانند در این دایره بگنجند و با جریان اصلاحات همراهی کنند. این به معنای ائتلاف با اصولگرایان نیست بلکه بدین معناست که تعدادی از اصولگرایان نیز در این حرکت اصلاح طلبان را همراهی خواهند کرد.

کد N1026960

وبگردی