آفتاب
عضو هیأت رئیسه کمیسون امنیت:

اظهار نظر مسئولین علیه یکدیگر موجب دلسرد شدن مردم می‌شود

اظهار نظر مسئولین علیه یکدیگر موجب دلسرد شدن مردم می‌شود

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: اظهارنظر مسئولین علیه یکدیگر موجب دلسرد شدن مردم و خالی شدن دل آنها از آرامش در کشور می‌شود.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تصریح کرد: تعامل بین قوا و مسئولین باید از شکل تشریفاتی و اداری خارج شود و در عمل و در تصمیم‌گیری‌ها نمود داشته باشد و جلسات بین مسئولین قوا منظم و با یک خروجی مناسب همراه باشد.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی شاهرودی که مسئولیت مهمی در ایجاد وفاق در قوا و بین مسئولین دارند می‌توانند در این زمینه نقش‌آفرینی کنند و لازم است در این شرایط فعالیت ایشان شدن بیشتری یابد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسات بین قوا و نهادهای مختلف کشور در ایجاد همدلی و وحدت موثر است گفت: همدلی و همزبانی مسئولین در دوره‌های مختلف مهم و حیاتی است و لازم است همه به آن التزام داشته باشند و در جلسات مختلف این همگرایی‌ها تقویت شود و مسئولین به جای اظهارنظرهای حاشیه‌ای از یکدیگر دعوت کنند تا در مورد برخی اقدامات و عملکردها گزارشاتی ارائه کنند و ابهامات را مرتفع نمایند و به عنوان مثال رئیس جمهور می‌تواند به جای سخنرانی از مسئولین سپاه برای دستگیری‌های اخیر دعوت کند و پاسخ بخواهد.

وی تأکید کرد: ناهماهنگی‌ها و اظهارنظرهای مقامات علیه یکدیگر به نفع کشور نیست و اعتماد مردم به نظام را خدشه‌دار می‌کند و هیچ کس در داخل نظام از آن سود نمی‌برد و خوراک برخی رسانه‌های خاص و معاند فراهم می‌شود.

انتهای پیام

کد N1026951

وبگردی