آفتاب
رییسی در دیدار با رایزن کل انجمن بین‌المللی دادستان‌ها گفت:

تروریسم در نهایت گریبان کشورهایی را که از آنها حمایت می‌کنند خواهد گرفت

تروریسم در نهایت گریبان کشورهایی را که از آنها حمایت می‌کنند خواهد گرفت

تروریسم امنیت اجتماعی و روانی جامعه را برهم می‌زند و در نهایت گریبان کشورهایی را که از آن حمایت می‌کنند خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از بخش دیپلماسی رسانه‌ای سفارت ایران در روسیه حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی دادستان کل جمهوری اسلامی ایران در حاشیه هفتمین اجلاس منطقه‌ای دادستان‌ها با آقای راسموس واندال رایزن کل انجمن بین‌المللی دادستان‌ها و معاون دادستان کل اتریش دیدار و گفت‌وگو کرد.

دادستان کل کشورمان در این ملاقات اظهار داشت: دستور کار کنفرانس مبارزه با تروریسم و افراط گرایی خشونت آمیز بسیار هوشمندانه انتخاب شده است. تروریسم امنیت اجتماعی و روانی جامعه را برهم می‌زند و در نهایت گریبان کشورهایی را که از آن حمایت می‌کنند خواهد گرفت. آقای واندال نیز با اشاره به اینکه ما دادستان‌ها می‌بایست بدون در نظر گرفتن اختلافات سیاسی و دینی و ضمن احترام به یکدیگر مسایل را بررسی کنیم. وی افزود: نقطه اشتراک ما اجماعی است که موجب از بین بردن پدیده زشت تروریسمی می‌شود که چهره جامعه را خدشه دار کرده است.

در ادامه حجت الاسلام رییسی ضمن ارزیابی مثبت از کار انجمن دادستان‌ها همکاری با این ساختار را مورد تاکید قرار داد. طرفین با ا اشاره به روابط تهران و وین بر گسترش همکاری‌های دوجانبه بین دادستان‌های کل ایران و اتریش را مورد تاکید قرار دادند.

انتهای پیام

کد N1026828

وبگردی