آفتاب
نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها؛

مهدیزاده: احیای اخلاق سیاسی اسلامی وظیفه احزاب و گروههاست

مهدیزاده: احیای اخلاق سیاسی اسلامی وظیفه احزاب و گروههاست

دبیرکل جبهه حماسه‌سازان ایران اسلامی، افشاگری‌های سیاسی و سکوت‌های بی‌مورد را خلاف اخلاق سیاسی و اسلامی خواند و گفت: معتقدیم اولین وظیفه ما احیای اخلاق سیاسی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مهدیزاده دبیرکل جبهه حماسه‌سازان ایران اسلامی و پرچمدار جنبش تحول‌گرایی در کشور از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار این رسانه در خصوص برنامه تشکل برای حضور در انتخابات گفت: هدف هر تشکل سیاسی، حضور در انتخابات است.

دبیرکل جبهه حماسه‌سازان ایران اسلامی ادامه داد: ما هم برای اصلاح روند تقنین در مجلس شورای اسلامی، کارهای مطالعاتی انجام داده‌ایم. حل این مشکل مستلزم آن است که نمایندگانی از سوی این جبهه به مجلس بروند که قادر به تقنین باشند.

مهدیزاده افزود: در همین خصوص از یک سال پیش شناسایی افراد توانمند در این زمینه را آغاز کرده‌ایم که بدون حمایت یک تشکل سیاسی نمی‌توانند وارد عرصه انتخابات شوند.

وی تصریح کرد: متاسفانه افراد صالح و کارشناس به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند در انتخابات حضور یابند؛ لذا ما وظیفه خود می‌دانیم از افراد معتقد به جبهه حماسه‌سازان حمایت کنیم.

دبیرکل جبهه حماسه‌سازان ایران اسلامی گفت: جبهه حماسه‌سازان دارای گفتمان مستقل بوده و نه اصلاح‌طلب است نه اصولگرا. البته این دو جریان سیاسی مورد احترام ما هستند.

مهدیزاده ادامه داد: ما با اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در مواضع اساسی، تمایزات مهمی داریم.

وی با بیان اینکه ما یک جبهه اخلاقی هستیم، گفت: ما معتقدیم در عرصه سیاسی بسیاری از اتفاقات حاکی از سقوط ارزش‌هاست. فعالان سیاسی نباید برای دستیابی به اهدافشان هر کاری را انجام دهند. حزب و تشکل سیاسی در ادبیات دینی با ادبیات غربی متفاوت است.

دبیرکل جبهه حماسه‌سازان ایران اسلامی افشاگری‌های سیاسی و سکوت‌های بی‌مورد را خلاف اخلاق سیاسی و اسلامی خواند و افزود: در مواقعی از تاریخ اسلامی، عنصری از عناصر برخی جبهه‌های سیاسی، اصول مسلم اسلامی را زیر پا گذاشته اما تشکل متبوع سکوت کرده است، این مخالف با اخلاق اسلامی است.

مهدیزاده تاکید کرد: اولین وظیفه ما احیای اخلاق سیاسی در جامعه است.

کد N1026776

وبگردی