آفتاب

پاسخهای صریح پورمحمدی به مسئولان یک رسانه:شمابیشترین اهانت را به ظریف کردید

پاسخهای صریح پورمحمدی به مسئولان یک رسانه:شمابیشترین اهانت را به ظریف کردید

وزیر دادگستری در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات،با مسئولان خبرگزاری دانشجو(متعلق به سازمان بسیج دانشجویی)که نمایشگاه را تحریم و عملا حضور پیدا کرده اند گفت وگو کرد.

پورمحمدی به مدت ۷ دقیقه صحبتهای آنها را استماع کرد. می گفتند: دولت تدبیر و امید در شعار می گوید که نقد را می پذیریم اما در عمل چنین نیست برای همین اعتراض خود را اینگونه اعلام کردیم.

وزیر دادگستری در پاسخ به این اظهارات گفت: شما چگونه از وزیر خارجه کشورتان بعد از توافقنامه هسته ای استقبال کردید؟ چگونه وزیر خارجه‌تان را حمایت کردید؟ نمی گویم انتقاد نکنید اما آیا واقعا انتقاد اینگونه است؟

وی افزود: بنده چند روز قبل از یک اجلاس بین المللی ضد فساد از یک کشور خارجی آمدم. نگاه جامعه جهانی را به خودمان خیلی خوب می بینم و همه متعجب هستند چطور به این جمع بندی رسیدیم. باید قبول کنیم که برجام یک تصمیم عاقلانه و مصلحت اندیشانه برای کشور بوده است. وقتی که دنیا دارد ما را تحسین می کند چرا درون کشور دنبال تخریب و تضعیف هستیم؟

وی افزود: شما به من بگویید دکتر سلام(برنامه ای که در قالب طنز به وهن مسئولان می پردازد)  را چه کسی تولید می کرد؟ شما تولید کردید. بیشترین اهانت به دکتر ظریف در همین دکتر سلام بود. اینها را که خودمان دیدیم و نمی توانید منکر شوید. شما بروید قضاوت عمومی را ببینید.

وزیر دادگستری گفت: من افتخار می کنم که نسل جوان ما منتقد و آگاه شده و ولایی است اما راحت تر از این می توانیم یکدیگر را درک کنیم.

نماینده خبرگزاری دانشجو در پاسخ گفت: ما هیچ وقت اقدام مثبت دولت را زیر سوال نبردیم و آقای ظریف و روحانی شخصیت هفته ما شدند. وقتی می گویم به مردم توجه کنید حتما حرف دارند.

پورمحمدی گفت: من واقع بین هستم و این حرف ها درست نیست.

 

1717

کد N1026719

وبگردی