آفتاب
/صداقت؛ اعتماد و اعتبار/

میردامادی: اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده تک روی نمی‌کنند

میردامادی: اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده تک روی نمی‌کنند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد که اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده مجلس تک‌روی و خودمحوری نخواهند کرد.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد که اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده مجلس تک‌روی و خودمحوری نخواهند کرد.

محسن میردامادی با حضور در غرفه ایسنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسنا درباره تشکیل شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای انتخابات آینده مجلس اظهار کرد: فارغ از بحث شورا به اجماع بین اصلاح‌طلبان خوش‌بینم. با اتفاقاتی که در گذشته افتاده بلوغ سیاسی خوبی در بین نیروهای اصلاح‌طلب به وجود آمده و فکر نمی‌کنم در انتخابات آینده خیلی تک روی و خود محوری کنند.

وی ادامه داد: تشکیل این شورای سیاستگذاری هم می‌تواند بسیار کمک کند، ضمن اینکه ما در جبهه اصلاحات همه امور با محوریت رییس دولت اصلاحات انجام می شود، چشم‌انداز را اینگونه می‌بینم که در انتخابات آینده قریب به اتفاق نیروهای اصلاح‌طلب به صورت اجماعی عمل کنند.

میردامادی در پاسخ به این سوال که بزرگترین مانع اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده چه خواهد بود، گفت: مشکل اصلی ما ردصلاحیت‌هاست. البته برداشت من این است که اگر تعدادی از اصلاح‌طلبان هم ردصلاحیت شوند ما می‌توانیم در انتخابات شرکت کنیم و اینگونه نیست که اصلاح‌طلبان نتوانند لیست بدهند.

وی اضافه کرد: ما دیگر نمی‌توانیم انتظار تشکیل مجلسی مثل مجلس ششم را داشته باشیم اما همین که مجلسی شکل بگیرد که از مجلس فعلی عقلانی‌تر عمل کند و به دولت آقای روحانی نزدیک‌تر باشد کفایت می‌کند. امیدوارم مجلسی بهتر از مجلس فعلی تشکیل شود. البته ما نباید انتظارات مردم را بالا ببریم تا با تشکیل مجلس جدید راضی نشویم.

میردامادی در پایان درباره احزاب جدید در جبهه اصلاحات بیان کرد: احزاب جدید بخصوص حزب اتحاد ملت خوب هستند که هم پایگاه مستقل و هم نیروهای تشکیلاتی قوی در سطح کشور دارند و می‌توانند مردم را به حضور بیشتر در پای صندوق های رای ترغیب کنند.

انتهای پیام

کد N1026631

وبگردی