آفتاب

برنامه معرفی یک رسانه خارجی در نمایشگاه مطبوعات لغو شد

برنامه معرفی یک رسانه خارجی در نمایشگاه مطبوعات لغو شد

برنامه معرفی روزنامه «دیلی استار» در نمایشگاه بیست و یکم مطبوعات لغو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که قرار بود عصر امروز پنجشنبه ۲۱ آبان و در ششمین روز از بیست و یکیم دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، برنامه معرفی روزنامه «دیلی استار» در محل نشست های نمایندگان رسانه های خارجی حاضر در این نمایشگاه برگزار شود، این برنامه لغو شد.

علت لغو سخنرانی «کریستین لین دیلی» نماینده و خبرنگار روزنامه لبنانی «دیلی استار» قطعی نشدن سفر او به تهران و حضورش در نمایشگاه مطبوعات عنوان شده است. قرار بود لین دیلی از ساعت ١٥:٣٠ امروز در نشستی ضمن معرفی این رسانه، مروری هم بر مفاهیم جدید در رابطه با شبکه‌های اجتماعی و خبرنگاری داشته باشد.

با این حال میهمان ویژه ششمین روز نمایشگاه یعنی «طلال سلمان» مدیرمسئول معروف و باسابقه روزنامه مطرح «السفیر» لبنان است امروز در محل نشست های نمایندگان رسانه های خارجی حاضر در نمایشگاه حضور خواهد یافت. سلمان از ساعت ١٨ در این محل برای مخاطبان و خبرنگاران صحبت می‌کند.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» از تاریخ ١٦ آبان با حضور بیش از ٧٠٠ رسانه کشور در مصلی بزرگ تهران آغاز شده و تا ٢٢ آبان ماه ادامه دارد. علاقمندان به حضور در این نشستها می‌توانند به شبستان اصلی، بخش بین‌الملل نمایشگاه مراجعه کنند.

کد N1026502

وبگردی