آفتاب
در روز ششم نمایشگاه؛

۴۰ غرفه برتر نمایشگاه مطبوعات در زمینه عفاف و حجاب تقدیر می‌شوند

۴۰ غرفه برتر نمایشگاه مطبوعات در زمینه عفاف و حجاب تقدیر می‌شوند

مسئولان بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات از ۴۰ غرفه که در راستای ترویج عفاف و حجاب در این رویداد فرهنگی اقدامات موثری انجام داده‌اند، تقدیر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با بررسی وضعیت رعایت عفاف و حجاب در غرفه‌های این نمایشگاه و با هدف عطف توجه همگانی به مقوله حجاب برتر، غرفه‌هایی را که در راستای ترویج عفاف و حجاب اقدامات موثری انجام داده‌اند، انتخاب کردند.

بر این اساس ۴۰ غرفه که در راستای ترویج عفاف و حجاب در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها عصر امروز در شبستان محل برگزاری نمایشگاه و با حضور قائم مقام و مدیر کمیته حراست نمایشگاه بیست و یکم در محل غرفه‌ها با اهدای لوح تقدیر و یک هدیه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

در لوح تقدیر غرفه‌های برتر نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حوزه عفاف و حجاب که به امضای مهران عباسی انارکی قائم مقام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و ابراهیم عبادی مدیر کمیته حراست این نمایشگاه رسیده، آمده است:

«حجاب و عفاف از آموزه‌های دین مبین اسلام و نشان شوکت بانوان است که در سیره ائمه اطهار (ع) و به ویژه الگوی زنان جهان اسلام حضرت فاطمه (س) تجلی یافته است. اینک که جنابعالی و همکاران آن غرفه در راستای ترویج این معروف موثر اقدام ورزیده و کوشش خویش را برای اهتمام به این عناصر تعالی‌بخش جامعه اسلامی بکار گرفته‌اید، لازم می‌دانیم مراتب سپاس و قدردانی خویش را اعلام داشته، موفقیت شما را در راستای نشر احکام اسلامی و معارف ناب نبوی (ص) از درگاه حضرت حق مسئلت داریم».

کد N1026426

وبگردی